Andreaz69 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Jeg har flere profiler på OE, og deriblant bruk av passord på noen. Men hvis jeg ikke fysisk logger av OE når jeg avslutter programmet, starter den opp med den passordbeskyttede "profilen" uten at det da behøves å skrive inn passord. W2K all updated Noen forslag? Endret 5. mars 2004 av Banderaz Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg har også win2k med OE. Når jeg oppretter flere identiteter/profiler i OE får jeg aktivert et valg på "Fil" menyen: Avslutt og logg av identitet. Dette gjør at du når du neste gang starter OE må du velge id og evt. skrive inn passord på nytt. Lenke til kommentar
Andreaz69 Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Ja, det var jo det jeg skrev At jeg må fysisk logge meg av, for å få aktivert at den spør etter passord.. vil helst ikke dette, bare trykke "X" og automatisk bli spurt om passord ved neste oppstart... skulle jo tro at det finnes en slik "switch" i registeret et eller annet sted.... Endret 6. mars 2004 av Banderaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå