Boralis Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Endelig er nytt brdbånd på trappene , det lokale kraftselskapet er snar ferdig med å legge fiberkabel. Dette betyr at vi får tilbud om en datalinje på 2 Mbit/s med fri bruk og tilgang til IP telefon og 17 tv kanaler. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) LYSE Da bor du sikkert ikke så langt vekke fra meg *Gledemegtillysekommer* EDIT: Tananger?? Endret 5. mars 2004 av Lurre Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvor mye kommer denne pakken på? Venter på samme selv... TaZ Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hvor mye kommer denne pakken på?Venter på samme selv... TaZ Lyse EDIT: Prisene for pakkene. Endret 5. mars 2004 av Lurre Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Har ikke fått prisoversikt enda , men de påstår at de kan kjøre med konkuransedyktige priser og så kan man jo hive parabolen. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg kan si at mine erfaringer hos andre er veldig bra. Internettet gir ganske ofte mer en det lover altså over 2 mbit. Tv signalet overføres digitalt og dir et veldig bra bilde, det er også mulighet for å koble decoderen til et sorround annlegg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 LYSE Da bor du sikkert ikke så langt vekke fra meg *Gledemegtillysekommer* EDIT: Tananger?? Bor i nordland, men det er Lyse som skal levere Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Vi får også lyse om ikke så lenge, 700 kr i måneden for internett og tv (2mbit)....En jeg kjenne har 10mbit fra lyse, men han får nermere 50mbit når han ikke ser på tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå