da_znake Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) WaterChill CPU/VGA/Chipset-A Cooling kit WaterChill CPU/VGA/Chipset Cooling kit Den ene har dem inne på Komplett, men ikke den andre ? Jeg har Asus Nforce 2 Hovedkort Socket A, A7N8X-E Deluxe, hvilken vil passe til meg og er den å annbefale ? Vil det settet få plass i mitt Chieftec Midi Tower ? EDIT: La meg gjette, Chipset A ?, den andre har kun support for Slot A og Socket 478, mitt har Socket 462, er dette riktig da ? Endret 5. mars 2004 av da_znake Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) jeg vet ikke hva forskjellen er, men det får plass i et chiftech miditower ja. Edit: hvis du ikke har fult med pci sloter,hardisker,cdrom og sånt. Endret 5. mars 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
Daron Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvis du ser lit nøye på beskrivelsen så ser du at den øverste er utstyrt med den nyeste CPU kjøleren, Antartica, som skal ha bedre ytelse en den gamle. Lenke til kommentar
da_znake Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Eh, ja det ser jeg nu, men den kan "mountes" på mitt Hovedkort type ? siden hvis det kan det så hiver jeg den på bestilling...!!! EDIT: ja WaterChill CPU cooler block CPU01/A supporting Intel P4 S478, AMD Socket A, AMD S754/S940 (AMD 64) Nice WaterChill VGA cooler block VGA01/P1 supporting Nvidia/Gforce and ATI/Radeon AGP cards [Elbow fittings] Nice WaterChill Chip set cooler block NB01/P1 supporting Intel, AMD, SIS and VIA chip sets Huh Vil det si at den ikke kan mountes på mitt Nforce2 ? noen som har denne pakken og A7N8X-E Deluxe ? Endret 5. mars 2004 av da_znake Lenke til kommentar
Daron Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ikke skyt meg om jeg tar feil.. men tror at den blokken der skulle dekke de fleste brikkesettene, inklusive dit nforce2. Uansett, alt kan fikses med litt gaffatape... Lenke til kommentar
Brutus5 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Quote: Antarctica med standard plexitoppen passer "alle" plattformer ; Socket A, FX, Athlon64 og Intel 478. Du kan lese testen her: http://www.ocshoot.no/wcantarctica.htm Endret 6. mars 2004 av Brutus5 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 EDIT: La meg gjette, Chipset A ?, den andre har kun support for Slot A og Socket 478, mitt har Socket 462, er dette riktig da ? Slot A er veldig gammalt, og den er neppe laga for den. Socket A og Socket 462 er akkurat det samme. Ergo -A versjonen er sikkert for socket A/462 (AMD) , mens den andre er for Socket 478 (P4) Lenke til kommentar
Brutus5 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Quote1: KT12A-L20 component overview: WaterChill CPU cooler block CPU01/A supporting Intel P4 S478, AMD Socket A, AMD S754/S940 (AMD 64) Quote2: KT12-L20 component overview: WaterChill CPU cooler block supporting Intel P4 S478, AMD Socket A, AMD S754/S940 (AMD 64) Forskjellen på settene er at KT12A-L20 har den nye kjøleblokken som heter Antarctica, og KT12-L20 er den gml. kjøleblokken. Ellers er disse like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå