CrackaBoi Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Je lager en bitteliten enkel webside nå der jeg skal har litt bilder av ting jeg selger, samt litt bilder ++. Hvem kan hoste denne gratis? Start.no krever at du er pålogget med deres opplegg for at d skal funke!! Helt idiot! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 18:25, The Pirate skrev:Je lager en bitteliten enkel webside nå der jeg skal har litt bilder av ting jeg selger, samt litt bilder ++.Hvem kan hoste denne gratis? Start.no krever at du er pålogget med deres opplegg for at d skal funke!! Helt idiot! Hva mener du med det siste avsnittet? Forøvrig er det en mengde med spørsmål/svar om dette temaet i forumet (senest de siste dagene). Ta et søk i forumet. Lenke til kommentar
jan2287 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg brukte sensewave.com og sol.no en stund, men nå bruker jeg start.no, for jeg har en eldre konto, så jeg slipper å være pålågget hos de. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå