Gå til innhold

Boksåpner del2

Anbefalte innlegg

CFD, joda, kronerullingen er jeg fullt klar over.. Meget bra

Men det jeg tenker mer på utlåning av overflødig hardware som kunne ha vært presset til sitt ytterste? F.eks ett gammelt gf2/3/4 ? Bare for å se hva som faktisk er mulig.

Som kjent er vi sterkt imot modifisering og overklokking av datautstyr, men i dette tilfellet har vi gjort et lite unntak.

Stusett litt over denne, fra artikkelen du linket til.. renger med det er ironi eller?

Støtter deg litt her. Jeg fikk tak i endel gamle V2 kort som jeg hadde en liten konkuranse med kamerater om hvem som klarte og få mest mulig ytelse ut av de gamle kortene. Da satt vi og testet gamle 3dmark versjoner og Voodoo2 8MB og maskiner med 3 og 4ghz.. Slike ting er morsomt =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror at en brukerside hadde vært en god "løsning" på problemet. Hadde det vært mulighet for å laste opp egne overklokkingsprosjekter, finne det _ingen_ grunn til å klage på andre. Det å klage på at aktiviteten er for lav, er bare tullete. De som administrerer denne siden har faktisk et liv utenfor dataskjermen (trist, men sant), og fortjener litt respekt for at de faktisk gidder å holde på med dette gratis. Jeg vet at i allefall jeg hadde ikke tatt meg tid til dette, hvis jeg hadde vist at jeg konstant ble møtt av slike idiotiske sippehuer.

Altså: få opp en brukerside!

Jarbra

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar

Jarbra: saken er bare at vi er NØDT til å sette visse krav til de tingene som publiseres hos oss. Vi vil ikke være kjent med artikler som er fulle av skrivefeil, artikler som ikke er 100% korrekte eller artikler som kan være farget av testerens personlige syn på f.eks. en leverandør eller fabrikant. Vi ser nok av slikt hver dag til å vite at den strategien vi driver er korrekt. Vi har en jobb å gjøre med å rekruttere folk som har pågangsmot, interesse og lyst til å skrive artikler og teste utstyr i et tempo som passer inn i de retningslinjer vi er nødt til å jobbe etter. Og det er en jobb vi har startet for en stund siden, og resultatene begynner så smått å vise seg.

Men som sagt: vi er NØDT til å overholde en viss kvalitet på det vi legger ut - i alle fall om vi skal fortsette å vokse slik vi gjør i dag (Overklokking.no går faktisk bedre enn på lenge, så ved å øke innsatsen ytterligere blir dette svære greier! :) )

Lenke til kommentar

Det har seffern vært moro, men vi er nødt til å prioritere ny hardware vi får inn i første rekke. Når det er sagt, går det an å ta slikt på sikt.

Tror jaggu jeg har et Voodoo 3 3000 liggende et sted. Hmmm....

Lenke til kommentar
Hmmm....... Har nettopp lest alle innleggene til alle kritiker i denne

tråden( del 1 og 2) og merkelig nok er de fleste aktive på OCshoot.no

sidene  ;)   Pussig sammenheng..........

Hadde ikke trudd at det går så dårlig med OC på sidene til

ocshoot.no at dem må komme hit for å etterlyse mer overklokking !

Mvh

:green:

ja fint gjør detta om til en ocshoot vs ok.no tråd...

men jarmo prøv å finn noe som viser at jeg er en "ocshoot sympatisør" da(untatt at jeg har skrivd et par poster på diskuter.no).

huleboer.

Sier det samme her som jeg har sagt på Ocshoot.no , kutt ut klaging/drittkasting om andre forum . Det som irriterer meg mest er å komme på et forum der de til stadighet skal henge ut andre forum meed "kallenavn" og kritisering .

Er det noe som du/dere eller noen er misfornøyd med på et forum så ta det opp der i en saklig tone, selv om det ikke altid er like lett.

Men la oss iallefall her heve oss over å begynne med drittkasting og eller "kallenavn" av andre forum. :cool:

PS: Dette var ikke spesielt rettet til noen bestemte, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...