Rubex Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Vet ikke om denne er postet riktig, men la gå... Jeg har Win XP Pro på maskinen min, og skal inn på c: partisjonen, så får jeg opp følgende melding: C:\ Nettverkbasen ble ikke funnet Når jeg da trykker ok, så skjer det ingenting, og jeg kommer ikke inn på c: partisjonen. MEN vist jeg går inn på start -> kjør og skriver c: der, så kommer jeg inn.... Dette synset jeg er sinnsykt rart... Noen som vet hva problemet er...?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ... på tide å formattere? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) ikke noen andre mere seriøse svar....?? Kan ikke formatere Endret 5. mars 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
div_ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 virus? en gang virket plutselig ikke explorer..måtte gå omveier for å komme inn i den Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Noen idè om hvilket virus....?? Ingen som har hatt samme problemet?? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Noen idè om hvilket virus....?? Ingen som har hatt samme problemet?? jeg vil anbefale en online scan. finner det aller meste og er helt gratis. så vet du at ikke eventuelt viruskontrollen din er angrepet... http://no.trendmicro-europe.com/enterprise...s/housecall.php hjulpet meg mang en gang! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ikke noen andre mere seriøse svar....?? du hadde gjerne fått (seriøse) svar hvis du hadde brukt topic riktig... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 du hadde gjerne fått (seriøse) svar hvis du hadde brukt topic riktig... Hadde du brukt øynene dine riktig, så hadde du kunnet lese at jeg ikke var sikker på hvor jeg skulle poste.... I stedenfor å være så J**** eplekjekk i kjeften, så kunne du vel sagt kor eg skulle poste.... men du vet det vel ikke selv Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Han snakker ikke om hvor du har posta... han snakker om topic'en din! hva du har kalt Thread'n din! Les retningslinjer du! Endret 6. mars 2004 av XzysteRr Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 -Dårlig bruk av emnefeltet Emnefeltet ditt berskriver lite om det tråden din inneholder! Man skal kun utav å lese emnefeltet fatte hva en tråd går ut på, denne gangen er jeg sikker på at ingen klarte det. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg