QWERTY123123 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hei, nå er jeg lei av at hver eneste gang bruttern skal ha noe fra min PC, så bare gauler han ut at jeg skal sende det til han. Derfor tenkte jeg at jeg skulle opprette et hjemmenettverk! Jeg gjennomførte "hjemmenettverks-guiden" som var innebygd i Windows, men når jeg prøver å skrive "\\vbf", eller i det hele tatt prøver å komme meg inn på arbeidsgruppen vår, så kommer DENNE feilmeldingen opp PCene kjører XP Pro, vi har trådløs router og jeg har Norton Antivirus og Internet Security, mens han har ikke noe sånt Hjelp en stakkars bror! edit: link now working Endret 5. mars 2004 av Nikolas Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Linken din funker heller dårlig........... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Sjekk at dere har samme instillingene på nettverkskortene deres. TCP/IP og slikt. Sjekk også at begge har gjeste kontoen aktivert. Endret 5. mars 2004 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Ok, skal sjekke det med TCP/IP etter mat, men hvorfor må gjestekontoen være aktivert? Lenke til kommentar
Redlight Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Slå av nis så får han sikkert tilgang, hvis du skal kjøre nis må du legge bruttern`s ip i trusted zones eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå