Knerten Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Lurte på hvilket program som man må bruke til å legge inn en dvd-film til HD når jeg skal brenne den med CloneDVD. Når jeg bare prøver å kopiere den, sier programmet at jeg ikke kan kopiere beskyttet materiale. Prøver å legge den inn med dvd-dekrypter, men da får jeg ikke åpnet filmen igjen i CloneDVD. Noen forsag?? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg bruker Dvdshrink jeg. Enkel program og gratis. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Det du spør om her er imot reglene for hardware.no forumet. Ikke noen spørsmål som kan ha med piratvirksomhet tillates. Du får håpe du ikke får advarsel av moderatorene da... Endret 5. mars 2004 av Betroz Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Ingen har snakket om piratvirksomhet her... Jeg er ute etter å kopiere MINE EGNE filmer, og så vidt jeg veit gjør ikke produsenten noe forskjell på beskyttelse på dvdene for min del! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Knerten...jeg gir f... egentlig. Men det finnes forum regler. Endret 5. mars 2004 av Betroz Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Betroz: Hvis du søker litt på dette forumet så ser du at dette har blitt diskutert flere ganger og ingen har fått advarsler eller lignende. Skjerp deg! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg bruker Dvdshrink jeg. Enkel program og gratis. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Knerten...jeg gir f... egentlig. Men det finnes forum regler. Programmene som blir nevnt er vel ikke problemet,men hva de blir brukt til.Har selv ca 150 DVD filmer som jeg kan ta kopi av.Bruker alt som 321 studios har,de funker for meg. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Verktøy: CladDVD + FlasK XMPEG + VirtualDub + WavNormalize Codecs: XviD og Ogg Vorbis, eller alternativt MP3 (hvis man ønsker å gjøre det enkelt og slenge alt inni en avi-container). Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Verktøy: CladDVD + FlasK XMPEG + VirtualDub + WavNormalizeCodecs: XviD og Ogg Vorbis, eller alternativt MP3 (hvis man ønsker å gjøre det enkelt og slenge alt inni en avi-container). Er ikke ogm-containere fullt så enkle, da? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ogm-containere er finfine, og jo flere som bruker dem, jo bedre. Men det viser seg at enkelte her på forumet får panikk når de ser en .ogg-fil istedet for en .mp3-fil, og en enda mer en .ogm-fil istedet for en .avi-fil. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Til de som får panikk; Bare å laste ned rette codec's det... Jeg er vanligvis ingen tilhenger av codec-packs, men Multimedia Essentials 7.6 Base 2091 [*RAR-ARKIV] syns jeg har funker meget bra, og har så vidt jeg vet ikke lagt inn noe dritt... Endret 6. mars 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå