J.S. Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Er det noen som har noen erfaringer(Positive/negative )med n3650 ikke nevn at den er større enn de største men det bryr ikke meg som bruker er det noen som vet hva slags skjerm det er på n3650 STN,UFB,TFT eller O-LED Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Joda......hadde denne mobilen en stund.... KNALL mobil.....skjermen er helt genial! Men husker ikke vilken type... Det er så å si samme mobil som 6600 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ikke langt fra, men d er noen forskjeller fra 6600 Veldig god mobil med symbian... Største minus er uten tvil størrelsen, ellers så anbefales den på det sterkeste! 3650 har en 4096 fargers TFT skjerm på 176x208 pixler Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg hadde den for ikke lenge siden(ble stjålen for et par måneder siden) Veldig bra merket ikke mye forskjell dad jeg skaffet meg 6600. Massevis av funksjoner og masse programvare muligheter, men et annet alternativ er jo P800 den kan jo skaffes veldig billig via Lefdals prisgaranti, jeg bruker P900 nå å må si meg veldig fornøyd har hatt den i omtrent en måned nå Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Veldig god mobil med symbian... Største minus er uten tvil størrelsen, ellers så anbefales den på det sterkeste! Det største minuset er tastaturet, ikke størrelsen. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 N3650, beste telefonen jeg har hatt noensinne bruksmessig, og nest beste funksjonsmessig (p800 tar kaka). Sier bare go for den, og skulle du tvile på tastene; det går MYE fortere å skrive på den enn på vanlig 3x3 taster.. Lenke til kommentar
tomsjoe Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har bare hatt etterfølgeren N3660, men er den samme mobilen bare med "normalt" tastatur og litt bedre skjerm. Det var en veldig veldig bra mobil. Begynner du å bruke Symbian OS så blir du ganske enkelt hekta på det. Syns nå heller ikke størrelsen var noe problem jeg, syns faktisk mange andre mobiler i dag blir for små. Kan bare anbefale den på det varmeste ! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har bare hatt etterfølgeren N3660, men er den samme mobilen bare med "normalt" tastatur og litt bedre skjerm. Det var en veldig veldig bra mobil. Begynner du å bruke Symbian OS så blir du ganske enkelt hekta på det. Syns nå heller ikke størrelsen var noe problem jeg, syns faktisk mange andre mobiler i dag blir for små. Kan bare anbefale den på det varmeste ! ME 2! (Bare venter på at noen skal skrive me3 ) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 3660 er vel i bunn og grunn samme telefon som 6600.. bare i badeleke-klær Feeet skjerm ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå