sasund Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei, sitter her og plages litt... har faktisk hatt dette problemet en stund... Problemet er som følger: Musen min vil ikke funger på debian boksen min, den er ustyrlig, bare flakker over skjermen... Vet at dette er et config problem, men jeg har prøvd det meste, men til ingen nytte... Musen er en: Logitech MouseMan Optical Kjører debian, med kde og 2.6.3 kjernen Her er mus configen fra xf86config-4 fila: # Identifier and driver Identifier "Mouse1" Driver "mouse" Option "Protocol" "MouseManPlusPS/2" Option "Device" "/dev/psaux" Håper at en eller annen har en ide om hvordan dette kan fikses.... På forhånd takk... Mvh Sasund Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hei, jeg hadde et lignende problem før med Gentoo og kernel 2.6.1. For mitt vedkomne skyldes det touchpad'en... Når jeg fikk lagt til driverne til den, forsvant problemet... Mulig du ikke har synaptic touchpad, men hva vet jeg.... Edit: Bare for å understreke, jeg har en bærbar, men bruker en PS2 mus til vanlig... Endret 5. mars 2004 av Langtind Lenke til kommentar
sasund Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 er en stasjonær pc vi snakker om her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå