Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, ikke minijack.. Bare på enden av mobilen der vi plugger laderen. Går ikke det? Viss ikke så har jeg krav på ny da jeg sa at det var det jeg skulle bruke den til. Men det burde da funke når voicememo funker?

nei...det funker ikke..

Men hvorfor kan du ikke bruke den inputen som er ment å spille mp3 ut fra... du fikk jo med handsfree til det vel ?

Lenke til kommentar

Ja det virker ikke med noe annet enn minijack på p*00 prøvde me mitt gamle t68 handsfree og det virket heller ikke, du burde vel få pengene tilbake :thumbup:

Nei den skal virke se her der står det at P800 og P900 er støttet, skriv en mail til SE å spør hvordan man får den til å virke :thumbup:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
nei, ikke minijack.. Bare på enden av mobilen der vi plugger laderen. Går ikke det? Viss ikke så har jeg krav på ny da jeg sa at det var det jeg skulle bruke den til. Men det burde da funke når voicememo funker?

nei...det funker ikke..

Men hvorfor kan du ikke bruke den inputen som er ment å spille mp3 ut fra... du fikk jo med handsfree til det vel ?

Kjøpte mobilen brukt for mange måneder siden, og fikk da ikke med headset.

Hvilket headset skal jeg kjøpe da? Er det mulig å bruke minijack overgang, også bruke koss headset? Skjønner da at jeg ikke kan bruke det som handsfree, men bare som headset, men er det mulig? Her er det greiene jeg kjøpte

handsfree.jpg

Btw, hva skal jeg kjøpe av handsfree for at mp3 skal funke da? Sånn som går inn i minijack inngangen? Er det flere alternativ å velge? Stor forskjell på kvalitet osv?

Lenke til kommentar

nei...det funker ikke..

Kjøpte mobilen brukt for mange måneder siden, og fikk da ikke med headset.

Hvilket headset skal jeg kjøpe da? Er det mulig å bruke minijack overgang, også bruke koss headset? Skjønner da at jeg ikke kan bruke det som handsfree, men bare som headset, men er det mulig? Her er det greiene jeg kjøpte

handsfree.jpg

Btw, hva skal jeg kjøpe av handsfree for at mp3 skal funke da? Sånn som går inn i minijack inngangen? Er det flere alternativ å velge? Stor forskjell på kvalitet osv?

når det gjelder minijack utgangen så er det bare et alt fra SE, og det er de som følgermed... De er forøvering å annbefale...bra lyd...

Du kan kjøpe en overgang til vanlige headphones også, og bruke dine koss eller hva du vil...Men du kan da, som du riktig påpekte, ikke bruke den som "handsfree"..dvs ikke ta telefonen eller snakke i headsettet..

Prøv å kjøp deg et handsfree sett du, tipper du blir fornøyd :)

Lenke til kommentar
okay ;) Får vel kjøpe det om de selger det? Men jeg må bare spørre igjen en gang til for sikkerhetsskyld

-> Du er SIKKER på at det funker med overgang? Jeg snakka med sjefen innpå commit, og spurte om akkurat det samme. Han sa at han viste faktisk ikke, men han anbefalte meg å ikke gjør det før jeg var 100 % sikker på at det fungerte, for ellers kunne ting gå galt (kortslutning etc.) Endret av Gabriel Shear
Lenke til kommentar

Viss det skal funke så BURDE jo det være ganske simpelt å få det til, eller det burde i hvertfall stått i FAQ, eller i bruksanvisningen. Men når voicememo funker så burde jo vanlig mp3 funke også? Er det noen plass man kan skru på at man har handsfree?

Lenke til kommentar

OK, da har jeg ENDELIG fått svar - Det går ikke. Jeg syns det er rett og slett latterlig av SE. De burde vel klare å få ned på papiret (bruksanvisningen og web) at det ikke er mulig å bruke HPR-20 til å spille av mp3 med?!?

Jaja, jeg skal i hvertfall på commit og få igjen pengene. Har bestillt P900 òg, så egentlig så har jeg ikke bruk for headset'et da det følger med nytt på P900 ;)

Her er mailen jeg fikk som svar.. de klarte vist ikke å skrive på norsk selv om det var "Ole Jôrgen" som svarte :thumbdown: --->

Dear Mats,

Thank you for contacting Sony Ericsson Customer Care Center.

The outlet for the stereo headset are located on the side of the phone.

The systemconnector on the bottom of the phone can unfortunatly not be used as a interface for MP3 playback.

Best regards,

/Ole Jörgen

Sony Ericsson Customer Care Center

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...