Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Meningen med livet er å nyte livet så godt man kan siden man bare har et liv Skulle ønske du hadde rett, men er umulig å nyte livet på denne fucka jorda vi lever på. Så sant så sant, men må jo prøve fordet Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Meningen med livet er å nyte livet så godt man kan siden man bare har et liv Skulle ønske du hadde rett, men er umulig å nyte livet på denne fucka jorda vi lever på. Så sant så sant, men må jo prøve fordet Skjønner ikke helt vitsen med det, blir jo bare "fake" uansett. Da lever jeg heller sånn som jeg er, og egentlig som alle er. Altså depressive. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Er det ikke mening nok med å leve? Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme mennesker... Uansett, mening med livet er individuelt er og derfor opptil deg selv å bestemme. Det er like mange meninger som det er mennesker. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Hva er meninga med livet, grubler Arne Men stakkars, før han finner svaret, snubler Arne Trappetrinn på trappetrinn, han brekker stadig ben vips, der knuses ansiktet, nå ekke Arne særlig pen. Nakken brekker med et tørt sprøtt knekk. Og hjernen tyter ut av en diger sprekk! Begge øya spretter ut.. nei, tenker Arne - jeg ser ikke ut! Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Eg mener det er et ord som dekker alt som har med dette og gjøre: Gud! Ja det gir mening, meningen med livet er å tilbe noe som ingen noen gang har sett eller vekselvirket med eller ikke vet om eksisterer. Meningen med livet er personlig folkens, alle legger selv listen sin. Om det skal generaliserer til en felles mening med livet for alle mennesker så er det vanskelig om ikke umulig, om det eksisterer en slik felles mening med livet vil jeg si at det er å bare tilfredstille sine kroppslige behov. Folk gjør hele tiden det som gjør en glad, lykkelig, behagelig osv osv. Alle dyr gjør det, de spiser, de formerer seg og de overlever. Vi spiser, formerer oss og overlever, når vi har tid til overs gjør vi ting som gjør oss glade/lykkelige, eller hjelper andre å oppnå dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hva er meninga med livet, grubler ArneMen stakkars, før han finner svaret, snubler Arne Trappetrinn på trappetrinn, han brekker stadig ben vips, der knuses ansiktet, nå ekke Arne særlig pen. Nakken brekker med et tørt sprøtt knekk. Og hjernen tyter ut av en diger sprekk! Begge øya spretter ut.. nei, tenker Arne - jeg ser ikke ut! Arne var en stjerne som ble nektet å skinne Men han lever for alltid i en sang Fordi et lite barn på fire hadde gleden av å finne Et mishandlet lik i en trappeoppgang Lenke til kommentar
RWS Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hva er meninga med livet, grubler ArneMen stakkars, før han finner svaret, snubler Arne Trappetrinn på trappetrinn, han brekker stadig ben vips, der knuses ansiktet, nå ekke Arne særlig pen. Nakken brekker med et tørt sprøtt knekk. Og hjernen tyter ut av en diger sprekk! Begge øya spretter ut.. nei, tenker Arne - jeg ser ikke ut! Arne var en stjerne som ble nektet å skinne Men han lever for alltid i en sang Fordi et lite barn på fire hadde gleden av å finne Et mishandlet lik i en trappeoppgang ...og her snakker vi om BARE Egil... he he... Min mellomste sønn på 10 elsker den sangen og får en DEL hevede øyenbryn når han småmumler på den teksten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå