Gå til innhold

intelli 4.0 vs. mx700

Anbefalte innlegg

Jeg er en seriøs gamer og jeg tror at det er på tide å skaffe meg nytt mus...Sitter med en urgammelt Logitech... Jeg liker presisjon og jeg er lei av kabler på skrivebordet... Jeg vil ha trådløst frihet, men de noen sier at mx700 er no' dritt andre sier d motsatte....

Vel nu er jeg forvirra :scared: ... hva bør jeg egentlig velge??

Takker for alle svar!! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har IE 4.0 (eller wireless intellimouse explorer 2.0 som den egentlig heter) og er kjempefornøyd med den.

Jeg har aldri klart å bli komfortabel med mx700, den er liksom for rund og for lite formet etter hånden.

IE har trinnløs scroll, som kan være veldig uvant i begynnelsen, men når du først er vant til det "skjønner du ikke hvordan du kunne klare deg uten".

Nå har jeg hatt min mus i tre mnd og har enda ikke måttet bytte batteri, og jeg har hørt av folk med mx700 at de nesten må lade den hver dag.

min anbefaling går til MS Wireless Intellimouse explorer 2.0

Lenke til kommentar

Husk at Mx700 har oppladbare batterier da, jeg har ikke ladet min på en 4 dager nå.

Jeg bruker pc'en nesten 24/7 I tillegg.

Men ville tatt 4.0 til spill.

Mx700 er mere som er Porche du kan cruise rundt med, men den er konge til spill den også.

Men kanskje litt for tung...

Lenke til kommentar

syns ms 4.0 er veldig god å holde i... men sensoren er veldig langt bake på musa noe som jeg syns er ekkelt når man løfter mus litt... hvis dere skjønner :roll:

. holder meg til mx310 :)

Endret av Rious
Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt min mus i tre mnd og har enda ikke måttet bytte batteri, og jeg har hørt av folk med mx700 at de nesten må lade den hver dag.

En venn av meg ladder sin hver uke

Hehe ja samme her.

Kanskje han bare tippet eller mente Mx900.

Jaja...

Lenke til kommentar

MX700 er bra den, litt tung, men en vanesak.

Når det kommer til lading så anbefaler jo produsenten at du setter den i laderen når musa ikke brukes, men da kortes jo levetiden veldig ned. Sett den i laderen når lampa ha lyst rødt en stund, og lad til den er ferdig.

Og ja, brukstiden er kort på grunn av oppladbare batterier, men de KAN byttes og man kan jo enkelt å greit sette i en gangs batterier og den varer mye langer, men husk å ikke sett den i ladern.

Lenke til kommentar
logitech er only way to go. hadde en råtten ms mus før som døde.. er vist ikke uvanlig at det skjer

Vel... Der er jeg vel ikke helt enig. Logitech har kjempebra mus de, men det er vel kanskje litt drøyt å hevde at det "er vist ikke uvanlig at ms musene klikker".. For det er jo ikke sant..

Lenke til kommentar

Jeg sitter her med en mx700 nå, eller jeg sitter med en dual optical og min mx 700 ligger på siden. Jeg har litt problemer med å få uttrykkt skkkelig hva jeg mener om mx700. Jeg kan prøve og si det slik. Oj der kastet jeg tilfeldig vis mx700 i gulvet av full kraft. (FAKTA)

Mitt råd til deg er ikke kjøp mx 700. Det er skrap, har hatt min i ca 1 år nå. Etter som tiden har gått har den blitt verre og verre. Batteriene varer kortere og kortere for hver lading. Tilslutt varte de kun i 1min etter at musa hadde stått på lading i ett døgn.

Ja tenker vel dere. Han bør vel kjøpe nye batterier, sikkert for mye hurtiglading her. Det har jeg prøvd. Jeg kjøpte 2 nye batterier til 200kr på den lokale forhandlern, og det gjorde ikke saken bedre. Det er musa det er noe galt med.

Det er sikkert jeg som har vert uheldig med min mx700, men dere skjønner sikkert at jeg utifra mine erfaringer ikke kan anbefale denne musa. Gå for intelli 4.0 isteden. Den skal jeg kjøpe snart. Hvis du vil ha samme utforming som MX700 kjøp heller MX500.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
jeg har IE 4.0 (eller wireless intellimouse explorer 2.0 som den egentlig heter) og er kjempefornøyd med den.

Jeg har aldri klart å bli komfortabel med mx700, den er liksom for rund og for lite formet etter hånden.

IE har trinnløs scroll, som kan være veldig uvant i begynnelsen, men når du først er vant til det "skjønner du ikke hvordan du kunne klare deg uten".

min anbefaling går til MS Wireless Intellimouse explorer 2.0

Fornuftig innlegg. Enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...