tor_erik Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Zap! Har et problem med XIII. Når jeg lagrer et spill, enten lagrer gjennom save-menyen eller via Quicksave-funksjonen, virker det som om detkun er brettet som blir lagret. For når jeg skal loade spillet, begynner brettet bare på nytt! Hva er galt? Jeg har vært inne på tanken at spillet er laget slik, men da ville jo prisippet Quicksave bli litt misforstått... Men kan noen hjelpe? Hjelper det med patcher? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har akkurat samme problem. Leste ett eller annet sted at quicksavefunksjonen var litt defekt ja. Førte faktisk til at jeg la det bort. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Har akkurat samme problem.Leste ett eller annet sted at quicksavefunksjonen var litt defekt ja. Førte faktisk til at jeg la det bort. Aida... Men det er jo samme tralten på den vanlige saven også! Vil helst ikke legge det bort, er det noe patch til spillet som fikser biffen eller? Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 I følge anmeldelsen av spillet her på gamer: "og hvis du lagrer et spill for så og skulle spille senere, vil du automatisk bli sendt tilbake til siste checkpoint". Prøvde et søk, men kunne ikke finne noen patch. Men det er mange spill som benytter et slikt system for å gjøre det litt mer intenst og spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå