Orchid Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvis jeg setter opp ftpserver og webserver hjemme og jeg har Telenor ADSL. Bruker jeg opp noe fra kvoten min ( linjeforbruk) når folk besøker min webside og laste ned fra min ftp-server ? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Orchid: Selvsagt, datatrafikk er datatrafikk, uavhengig om det er du som går på en side og henter ned eller om noen kobler seg til deg. Det er omtrent som å trå at det går fortere om du kobler deg til en kompis for å download fordi du har høyere downrate, enn om han kobler seg til deg for å uploade fordi han har så lav downrate. Jesus. Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hei Upload tar ikke no av kvoten din så det går nok bare bra Men Telenor sine linjer er ikke kjent for og tåle så voldsomt med trafikk , iallefall ikke min 768/128.. Så med dc og ftp server gående kan det til tider bli frustrerende ja Menmen til Telenor for ingen limit på upload, har vel noe med deres voldsomme ut hastigheter og gjøre Edit: Transistorbass hvis du ikke veit hva du svarer på så kan du jo holde tanken i hodet istedenfor og dele den med oss Endret 5. mars 2004 av Shaetano Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 min erfaring med telenor er at upload bruker av kvoten man har til rådighet.. det var dråpen som fikk det til å renne over for meg, og fikk meg til å skifte leverandør. og jeg hadde 10 gb kvote.. stakkars dem som sitter med 1 gb kvote. rekker ikke klø seg et hvist sted før DEN er borte Lenke til kommentar
beh Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) min erfaring med telenor er at upload bruker av kvoten man har til rådighet..det var dråpen som fikk det til å renne over for meg, og fikk meg til å skifte leverandør. og jeg hadde 10 gb kvote.. stakkars dem som sitter med 1 gb kvote. rekker ikke klø seg et hvist sted før DEN er borte Med de hastighetene som Telenor leverer rekker man å klø seg både her og der skal jeg si deg! Endret 5. mars 2004 av beh Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hmm, lurer på om det er imor Telenors retningslinjer og sette opp FTP og WEB server, som sagt, er ikke helt sikker! Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 synes du det? tja, kan vel være positivt å ha tid til å klø seg både her og der, spesielt om man sitter å sikler på en adult site.. ? ler Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det er tillatt og ha server på egen pc så lenge den ikke brukes til kommersielt bruk ifølge min kompis med limit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå