Viper01 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei, jeg hadde tenkte å kjøpe meg en extra linse til Kodak DX 6340, men så har ikke jeg så veldig mye peiling på kamera og sånt så jeg tenkte at dette er en bra plass å spørre. Hvilken linse burde jeg kjøpe? Fins det extra linse til dette kameraet i det hele tatt...... Og trenger jeg bare en linse eller må jeg ha noe annet til? Jeg leter jo selfølgelig etter den biligste løsningen Lenke til kommentar
Viper01 Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Har da lett litt rundt, og funnet disse to: Adapter og Linse (2x) Men jeg lurte på kan jeg bruke disse til kameraet mitt? Og det er jo 4xoptisk zoom fra før av, vil det si at jeg får 8x optisk hvis jeg kjøper disse? Og må jeg ha begge? Lenke til kommentar
Viper01 Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ingen som gidder å svare Lenke til kommentar
runelars Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 http://www.mpx.no/asp/info.asp?p=15774&l=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå