ARTO85 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 er denne noe bedre en den scartkabelen som følger med maskina? vil jeg merke betydelige grafikkforbedringer som gjør at jeg blir sittende å "OOOH" og "AAAHH" (dere skjønner tegninga) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 RGB-scart er betydelig bedre enn den kabelen som følger med maskinen, som ikke er scart, men kompositt (hvertfall da jeg kjøpte Xbox). Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har du en OK TV bør du se en stor forbedring med RGB-signal. Har du en enda bedre kabel kan du prøve med komponent-kabel for enda bedre forbedring. Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 kompositt kabel? hva er det? har ikke så mye peiling på kabler og slikt. tvn min er ok den. så dere mener at jeg vil se betydelig grafikkforbedring ved å bytte kabel? hva vil disse forbedringene bestå i? vil ikke blåse 299,- på noe jeg egentlig ikke trenger... Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Skarpere farger, mindre blødning i rødfargen, klarere bilde. Det er ikke så lett å forklare, men det er absolutt verdt pengene. Om du ikke har en NTSC-Xbox, så kan du se bort fra component-kabel i denne omgangen. De fleste europeiske TV-er støtter ikke denne standarden. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Mener å ha lest at det finnes en bedre kabel enn den originale advanced scart kabelen. Var visst en Monster Cable som passet. Kunne ikke bruke hvasomhelst. Noen som vet mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå