AimAr Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Funker ikke hos meg, installasjon og slikt går greit, men jeg ser ikke snurten av forandringer i MSN. Ikke jeg heller... dette var noe møl... Samme her Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) nektes å installeres her :/ Endret 6. mars 2004 av AssKicR Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Er vel ikke for ingenting at det er V0.2 Beta eller noe... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Er ikke noe med at XP har en MSN inne fra før og når du laster ned MSN 6.1 så sitter man med to versioner på XP ? :S Jo, men tror egentlig ikke det har noe med saken å gjøre... Men så klart, det kan være. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Funker ikke hos meg, installasjon og slikt går greit, men jeg ser ikke snurten av forandringer i MSN. Ikke jeg heller... dette var noe møl... Samme her Prøvd å restarta messengeren? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ja, men har ikke prøvd reboot... Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ser ut som man må ha Msn plus instalert Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Installerte Msn plus og så denne etterpå. Da funket det! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Funker fett hos meg etter at jeg instalerte MSN plus Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Funker fett hos meg etter at jeg instalerte MSN plus Da anbefaler jeg alle å legge inn MSN Plus! før de legger inn tegne-greia. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Funker fett hos meg etter at jeg instalerte MSN plus Da anbefaler jeg alle å legge inn MSN Plus! før de legger inn tegne-greia. Er det denne med alle de adaware drittet og alle de søkemotorene og dritt som legger seg inn i IE ??? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Funker fett hos meg etter at jeg instalerte MSN plus Da anbefaler jeg alle å legge inn MSN Plus! før de legger inn tegne-greia. Er det denne med alle de adaware drittet og alle de søkemotorene og dritt som legger seg inn i IE ??? Det går bra om du klikker av for "I do not accept ..blæblæ.." Berre les ka du krysser av på så skal det gå fint.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Tar det nesten som en selvfølge at alle har innstallert Plus! egentlig ... Veldig mange av de i kontaktlista mi har det i hvert fall... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nå virker det, etter at jeg installerte MSN plus, det var en genial plugin. Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Fant nettopp ut at man også må ha XP for å få det til å fungere.. However, det går ann å laste ned denne: http://media.fastclick.net/w/get.media?sid...load%26id%3D514 17mb.. Bare må ha XP my ass.... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Jeg lasta ned en litt annen rar fil, som hadde bare en innstaller. Denne virker supert, uten å måtte ha MSN plus (som jeg ikke ville anbefalt) . Skal finne link.. Her er den Endret 21. mars 2004 av Ullsokk Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Skal man tegne til andre kan man heller gjøre det på isketch Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Kult,funker jo som bare det til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå