Gå til innhold

Tegne til andre i..

razh0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lasta ned ta pluginet, det knota til heile Messenger...

Hver gang i trykte på en kontakt for å starte en samtale, kom det opp en feilmelding om at en samtale ikke kunne, startes og jeg måtte prøve på igjen senere...

Gjett ka fort den .dll fila gikk i søppelbøtta da? :devil:

Lenke til kommentar
Lasta ned ta pluginet, det knota til heile Messenger...

Hver gang i trykte på en kontakt for å starte en samtale, kom det opp en feilmelding om at en samtale ikke kunne, startes og jeg måtte prøve på igjen senere...

Gjett ka fort den .dll fila gikk i søppelbøtta da? :devil:

Vil tippe at det tok rundt 5 min.. Antar at du først gikk i legg til fjern programmer først.. Så vurderte du om du skulle tørre å slette den.. Tilfelle det gjorde maskinen din skrullete..

Lenke til kommentar

Den gjør da ikke Messenger skrullete.. Det funker helt perfekt til meg. Du må selvsagt ha MSNM6.. Det må også mottaker, men mottaker trenger ikke å ha dette installert. :)

EDIT2:

Before installing make sure you have the Ink Redistributables from Microsoft installed. These are included in the zip file.

EDIT:

eksempelmsn_draw.jpg

Endret av -razh0r-
Lenke til kommentar
Den gjør da ikke Messenger skrullete.. Det funker helt perfekt til meg. Du må selvsagt ha MSNM6.. Det må også mottaker, men mottaker trenger ikke å ha dette installert. :)

EDIT2:

Before installing make sure you have the Ink Redistributables from Microsoft installed. These are included in the zip file.

EDIT:

eksempelmsn_draw.jpg

åssen greide du det har lasta ned filen og instalert Ink Redistributables men hvor skal den fila jeg lager med progget ligge? på MSN på programfiler??

Endret av magnum_h_a
Lenke til kommentar
Er jo en innebygget tavle funksjon i MSN...

Hva mener du med det? :dontgetit:

I vinduet til personen du snakker med trykker du Handlinger--->Start tavle

Når jeg gjør det, står det bare:

"Invitasjonen ble ikke sendt, fordi du må ha siste versjon av Windows Messenger for å bruke Tavle-funksjonen. Gå til oppdateringsområdet for Windows Messenger for å installere"

Og jeg har versjon 6.1.0207..

Lenke til kommentar

GUIDE: (for WinXP users..)

[Hvordan installere programmet]

1.

Åpne zip filen (som kan lastes ned her

Da vil du få opp disse filene:

msnhwguide1.jpg

2.

a) Åpne InkRedist.zip som er inkludert i filen

b) Åpne Setup.exe

c) Etter at du har gjort det vil du få en melding om at det har blitt installert

d) Gå tilbake til forrige vindu

3.

a) Nå er det bare å klikke installer.exe

b) Etter det har stått at det ble installert, restarter du MSN Messenger.. dvs at du _lukker_ hele programmet og starter det på nytt.

Endret av -razh0r-
Lenke til kommentar
Funker ikke hos meg, installasjon og slikt går greit, men jeg ser ikke snurten av forandringer i MSN.

Ikke jeg heller... dette var noe møl... :roll:

Til meg funka det utmerket, men hos en venninne av meg funker det ikke i det hele tatt. Det står at innstallasjonen er complete og alt sånt, men det funker ikke. Jeg gjorde det på akkurat samme måte som hos meg selv. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hehe, kult, litt tøft å bare tilfeldig skrive noe. Tillater å Quote en samtale mellom meg og en venninne:

AnEa| sier:

hey

Skavold sier:

[tegnet ordene "hallo"]

AnEa| sier:

Korsen du ordna ta da?

Skavold sier:

[tegnet "Skills :cool:]

AnEa|:

pøh

...

Funker kongebra her. Hender det henger seg litt, men da er det bare å trykke på fargevelgeren, så funker det igjen (merkelig løsning, men det funker) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...