razh0r Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Fant et digg program... http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?a...download&id=515 Man kan altså tegne osv med MSN. Ganske artig egentlig. EDIT1: Anbefaler å legge inn MSN Plus! før man legger inn tegne-greia EDIT2: Scroll nedover for install-guide. Endret 10. mars 2004 av razh0r Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Er jo en innebygget tavle funksjon i MSN... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Er jo en innebygget tavle funksjon i MSN... Hva mener du med det? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Lasta ned ta pluginet, det knota til heile Messenger... Hver gang i trykte på en kontakt for å starte en samtale, kom det opp en feilmelding om at en samtale ikke kunne, startes og jeg måtte prøve på igjen senere... Gjett ka fort den .dll fila gikk i søppelbøtta da? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Lasta ned ta pluginet, det knota til heile Messenger... Hver gang i trykte på en kontakt for å starte en samtale, kom det opp en feilmelding om at en samtale ikke kunne, startes og jeg måtte prøve på igjen senere... Gjett ka fort den .dll fila gikk i søppelbøtta da? Vil tippe at det tok rundt 5 min.. Antar at du først gikk i legg til fjern programmer først.. Så vurderte du om du skulle tørre å slette den.. Tilfelle det gjorde maskinen din skrullete.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Den gjør da ikke Messenger skrullete.. Det funker helt perfekt til meg. Du må selvsagt ha MSNM6.. Det må også mottaker, men mottaker trenger ikke å ha dette installert. EDIT2: Before installing make sure you have the Ink Redistributables from Microsoft installed. These are included in the zip file. EDIT: Endret 5. mars 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Fant nettopp ut at man også må ha XP for å få det til å fungere.. However, det går ann å laste ned denne: http://media.fastclick.net/w/get.media?sid...load%26id%3D514 17mb.. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Den gjør da ikke Messenger skrullete.. Det funker helt perfekt til meg. Du må selvsagt ha MSNM6.. Det må også mottaker, men mottaker trenger ikke å ha dette installert. EDIT2: Before installing make sure you have the Ink Redistributables from Microsoft installed. These are included in the zip file. EDIT: åssen greide du det har lasta ned filen og instalert Ink Redistributables men hvor skal den fila jeg lager med progget ligge? på MSN på programfiler?? Endret 5. mars 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
lodott Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Er jo en innebygget tavle funksjon i MSN... Hva mener du med det? I vinduet til personen du snakker med trykker du Handlinger--->Start tavle Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Er jo en innebygget tavle funksjon i MSN... Hva mener du med det? I vinduet til personen du snakker med trykker du Handlinger--->Start tavle Når jeg gjør det, står det bare: "Invitasjonen ble ikke sendt, fordi du må ha siste versjon av Windows Messenger for å bruke Tavle-funksjonen. Gå til oppdateringsområdet for Windows Messenger for å installere" Og jeg har versjon 6.1.0207.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Må mottakter laste ned samma ulla for at det skal funke ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Må mottakter laste ned samma ulla for at det skal funke ? Nei. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) GUIDE: (for WinXP users..) [Hvordan installere programmet] 1. Åpne zip filen (som kan lastes ned her Da vil du få opp disse filene: 2. a) Åpne InkRedist.zip som er inkludert i filen b) Åpne Setup.exe c) Etter at du har gjort det vil du få en melding om at det har blitt installert d) Gå tilbake til forrige vindu 3. a) Nå er det bare å klikke installer.exe b) Etter det har stått at det ble installert, restarter du MSN Messenger.. dvs at du _lukker_ hele programmet og starter det på nytt. Endret 6. mars 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Funker ikke hos meg, installasjon og slikt går greit, men jeg ser ikke snurten av forandringer i MSN. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Funker ikke hos meg, installasjon og slikt går greit, men jeg ser ikke snurten av forandringer i MSN. Ikke jeg heller... dette var noe møl... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Funker ikke hos meg, installasjon og slikt går greit, men jeg ser ikke snurten av forandringer i MSN. Ikke jeg heller... dette var noe møl... Til meg funka det utmerket, men hos en venninne av meg funker det ikke i det hele tatt. Det står at innstallasjonen er complete og alt sånt, men det funker ikke. Jeg gjorde det på akkurat samme måte som hos meg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Funket ikke her... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Er ikke noe med at XP har en MSN inne fra før og når du laster ned MSN 6.1 så sitter man med to versioner på XP ? :S Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Æsj, det så litt morro ut. Funka ikke her.. Gjorde akkurat som det sto og =/ Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hehe, kult, litt tøft å bare tilfeldig skrive noe. Tillater å Quote en samtale mellom meg og en venninne: AnEa| sier: hey Skavold sier: [tegnet ordene "hallo"] AnEa| sier: Korsen du ordna ta da? Skavold sier: [tegnet "Skills ] AnEa|: pøh ... Funker kongebra her. Hender det henger seg litt, men da er det bare å trykke på fargevelgeren, så funker det igjen (merkelig løsning, men det funker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå