LarsFromasj Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hepp... Har hørt at om man skal overklokke en AMD Athlon 1,4 GHz så må man fram med en blyant og tegne over noen ledere som er kutta med laser så de får kontakt osv. Stemmer dette? Kanskje jeg skal klokke min Athlong 1.4 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 http://www.ocmelbourne.com/tutorials/PencilTrick/ Husk god kjøling, 1.4 Thunderbird blir veldig varm og er nok dessverre ingen god klokker... Lenke til kommentar
Mima Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg gjorde det samme på en Duron 1200. Sjekk artikkelen på hardware.no. Husk disse cpuene blir VELDIG VARME! jeg starta pcen og lot den stå på i 30 sec og skrudde så av. Brant meg som fa**. Og det var med en kjøler beregna på cpuer opptil 3200+ Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Hm.. tror jeg dropper det da Skal bestille ny kjøler nå, men den skal være stillegående så den kjøler nok ikke så ekstremt bra. Og hvis det allikevel ikke er så mye å hente så sparer jeg heller til en ny CPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå