jødahl Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det starter med at når jeg starter bruker den evigheter. Den står på velkommen i en evighet. Når den endelig kommer inn i Windows og jeg skal trykke på start menyen bruker den evigheter. Den startmenyen bruker flere sekunder på å åpne seg. Sånn er den hele tiden, pluss at den henger seg opp hele tiden. Sånn som nå, når jeg er på internett må jeg bruke ALT + TAB for å surfe. Hvis jeg skal trykke der nede på menyen tar det fire, fem sekunder før det kommer opp. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvor gammel er PC-en din? Vennligst oppgi spesifikasjoner. Eller så kan du jo bare formatere HD-en så er problemet løst (som oftest) Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg formaterte jeg vettu, og alt ble bra. Men så kom den forbanna flimmer greiene på skjermen når jeg blar nedover. Hvis noen skjønner hva jeg mener, så er det sånn at delene av sidene hakker nedover. Altså noe som er satans plagsomt hvis man skal lese noe. Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 har du instalert de riktige/nye driverne til grakikk kortet? Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Det har jeg ikke prøvd (giddi) ennå nei. Jeg får gjøre det og se om det blir noen forandring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå