hea Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Tittel sier det meste. Har et SBlive 'på hånd' , men vet ikke om det er markert bedre enn onboard på dette kortet. Noen som har prøvd disse? Er det noen vits å skifte? Edit: SBlive model ct4830. Endret 5. mars 2004 av hea Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Var i samme situasjon som deg. Brukte den integrerte lyden på A7V8X en stund, men lyden var rett og slett ikke bra nok så jeg tok fram mitt sblive som jeg fortsatt bruker Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) *edit* fjernet posten siden folk med on-hands erfaring hadde bedre svar... god helg Endret 5. mars 2004 av karl hungus Lenke til kommentar
Sunseeker Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har også samme kombinasjon som deg, og brukte Live-kortet fordi den integrerte lyden tok inn interferens fra musa, harddiskene etc. Etter en oppgradering prøvde jeg den integrerte lyden på nytt, og fant ut av at ulydene kom fra "Phone" kanalen. Spaken fikk jeg frem etter å ha gått inn på Properties på Windowsmixeren (i XP). Etter å ha mutet den er det null støy/susing, og jeg hører ikke noen kvalitetsforskjell fra Live-kortet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå