TDK Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei Min gamle pc har et ASUS P4T-E hovedkort på ASUS sine hjemme sider står det: Supports socket 478 Pentium® 4 processors up to 2.4GHz and beyond ''beyond'' hvor mye betyr det? Jeg har planer om og oppgradere den litt slitne 1,8ghz prosessoren i maskinen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 I følge Asus' hjemmesider støtter kortet P4 2.6 400 FSB med bios 1007. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hadde et slikt med en 2.6GHz 400 FSB og bios 1007. Så det går i alle fall greit Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Eh folkens, han spurte om størrelsen. Det er bare å begynne å måle. Du kommer ikke over 1 x 2 fot i hvertfall, for da må du ha de nyeste og dyreste hovedkortene! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Den støtter alle 400 MHz P4 med bios 1007. Hadde selv dette hovedkortet hvor jeg brukte en P4 2.5 GHz. Et veldig stabilt og godt hovedkort. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Takk for alle svar. Er det noen som vet om det er PCi/AGP lock på disse hovedkortene? Hvordan yter rdram i forhold til ddr ram? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Takk for alle svar.Er det noen som vet om det er PCi/AGP lock på disse hovedkortene? Hvordan yter rdram i forhold til ddr ram? Det er ikke PCI/AGP lock på P4T-E. I dag er ikke RDRAM noe å satse på, siden det fins dual DDR med bedre ytelse, men da dette hovedkortet var nytt, knuste dette kortet all motstand fra DDR-fronten. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det var vel en form for AGP/PCI lock når man klokket med jumpere på selve hovedkortet. Husker jeg kjørte min gamle 1.8GHz på 2.4GHz gjennom overklokking med jumperne. Da var i alle fall AGP/PCI hastigheten rett. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 hmm støtter vel alle p4 på 400fsb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå