Gå til innhold

Smartmovie,symbiaprogram for avspilling av video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har så lite lyst til å betale for Smartmovie, så er det noen som vet om en side jeg kan laste det ned fra?? :hmm:

Slikt hører ikke hjemme på forumet.

All slik snakk er forbudt.

Om produsenten lager et program som du virkelig har lyst på så fortjener produsenten pengene dine for det programmet. Mobilprogramvare-markedet er ikke så gigantisk som det kanskje virker.

Konklusjon: Kjøp programmet eller la vær. Ihvertfall ikke spør om hjelp her på forumet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hei har installert divx 5.0 kodeken og den nyeste xvid kodeken fra k-lite kodekpakk. Er det noen som har prøvd begge og funnet ut hvem som passer best til smartmovie. Og hva slags innstillinger bruker dere til siemens sx1. I divx 5.0 kodeken er det forskjellige profiler alt fra handheld til high definition er det noen som bruker disse når dere konverterer til smartmovie ? og i xvid kodeken er det så masse innstillinger at det skjønte jeg ikke stort av :) Noen som har noen tips å gi bort

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

6kb/frame tilsvarer sånn ca. en middels kvalitet Divx (90Min, 700MB, 576x320) når man kompenserer for oppløsningen på telefonen. Dette blir omtrent 64MB i timen pluss lyd. Ser ingen grunn til å gå høyere enn dette. Prøv så noen klipp med varierende bitrate/framerate til du finner et passende forhold mellom størrelse og kvalitet. Bruker selv VirtualDub 2-pass og Simple Level 3-profilen. Et tips for å spare plass er å bruke telefonen til å se tegnefilm da denne kan konverteres til halv framarate med mye mindre merkbart kvalitetstap enn 'vanlig' video.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...