Gå til innhold

Smartmovie,symbiaprogram for avspilling av video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hvor mye plass tar ca. en smartmovie divx film på 1 time og 30 minutter? (ca. 700 MB)

Får denne plass på et 64 MB kort? :hmm:

Jeg testa med filmen Kopps. Den varer 1 time og 26 minutter og den ble på 66.1 mb med en bitrate på 80 kbs. Det du eventuelt kan gjøre er å klippe bort rulletekst og sånt, eller eventuelt gå ned litt i bildekvalitet. Med 64 kbs tok samme filmen 55.9 mb :thumbup:

Til alle dere som har Siemens SX1.. Jeg vil anbefale dere å skaffe dere nyeste versjon av Smartmovie, for den støtter nemlig film i stereo nå!

Version history:

2.21 - Enabled stereo sound on Siemens SX1 :dribble:

Lenke til kommentar
Det var jammen akkurat så det gikk. Tar vekk rulletekst og sånn vet du. Kan sikkert se på 10-15 minutter i starten av en film, for så å se resten på mobilen. Hvor lang tid tar det da? Å komprimere en film?

tar kort tid.. aldri prøvd å konvertere en hel film.. men går ut i fra det er snakk om 10 min max.

Lenke til kommentar
hvilken serie er p800? =)

Og tror dere at minnekort koster mindre i sverige enn her?

Skulle ikke tro at det er noe billigere i sverige, for tro det eller ei, så er ikke norge så altfor dyre på hardware og teknologi. Skal du starte å spare så må du nok til østblokkland eller asia.

Lenke til kommentar

prøvde det nå men en simpsons episode ser jo ut osm grisen når den er komprimert til 15mb...

får kanskje prøve ut litt til men kjører:

bitrate 150

snd 8bit 8000hz

landscape

markert for reduce frames

Får vel prøve portrait. Den preview skjermen spiller jo av hovedfilen uansett hva jeg gjør og den er på 100mb

Lenke til kommentar

Hvor god blir kvaliteten på høye innstillinger på P900? Blir det som å hive på en bra rippa film og redusere bildet til skjermstørrelsen til P900? (208x320 pixels)

Skal teste dette programmet i dag når jeg kommer hjem :yes:

Fortsett med å legge ut klipp og husk å si hvilken mobil dere har konvertert de for :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...