genser Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hadde denne tråden kommet nå hadde den klart blitt stengt. Men veldig gammel så jeg bytter emnetittel på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Fint den ikke ble stengt. Men jeg lurer på en ting....noen her som har opplevd at Smartmovie lukkes? Hver gang jeg skal spille av en fil så slår programmet seg av etter 5 sek.! Hva kan være galt? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kan noen si meg de beste instilligene til nokia 3650 Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hjelp! Jeg har nå fått en slik codec, men det er mange filtyper å velge melleom. Jeg har en SE P910i (UIQ) Hva slags codectype skal jeg velge? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Er det ikke Xvid smartmovie bruker da? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Lastet ned noen filer. Det var Xvid der, men det var mange. Jeg fikk konvertet filmene, men jeg fikk de ikke over på telefonen. Det var uleslig fil. Anbefalinger? Endret 14. mars 2005 av jornan Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 vekker liv i denne tråden igjen jeg.. hva er det dere mener med landscape mode? hvor velger jeg det? har 7710 Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 For PDAer er iallefall landscape mode når den er vendt med siden ned, slik at du får en widescreen skjerm, slik som 7710 er. Tror det er det Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det velger man i innstillingene på programmet på telefonen tror jeg. Kanskje når man konverterer å... Tror det... Har ikke programmet lenger, så kan finne det ut når jeg får N70.... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) noen som har prøvd seg på instillinger på nokia 7710? Endret 9. oktober 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Men jeg lurer på en ting....noen her som har opplevd at Smartmovie lukkes? Hver gang jeg skal spille av en fil så slår programmet seg av etter 5 sek.! Hva kan være galt? Skjer akkurat det samme hos meg. Har fått løst problemet? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 har fått meg smartmovie til min P905, fungerer utmerket! kan se heaftens filmer på mobilen når man vil, til å med på flyet, så lenge man har koblet ut antenna, da...alt man gjør, få ttak i videoen, som er ca 700 MB på en film, så komprimerer converteren den ned til ca 70MG, eller ca 10%! har man et stort minnekort, så kan man ha mange filmer på mobilen. jeg juksa litt på min da, lasta ned en med en koder, så jeg skrev inn mobilens serienummer, den gav meg et, og jeg låste opp tiral'en. samme med pc'n. et MUST for alle som har symbianware!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå