Singh tha king Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 koster det 25 $ for programmet? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 koster det 25 $ for programmet? Opptil det ja.. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hmm 144kbps på video og 44100 khz & 80 kbps på audio med reduce frames gjør at det hakker av og til innimellom, spesielt under scener med mye bevegelse. Lurer på om dette kan fikses med å bytte til 22050 Khz.. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Er det mulig å bruke VirtualDub til å kompresse vidoene å få et like bra resultat som SmartMovie? Noen som har prøvd VirtualDub til dette, og hvilke instillinger bør jeg bruke for SX1? Får nemlig ikke til å velge Bitrate og slik manuelt, med VB når jeg bruke xvid compression. Endret 6. februar 2005 av Loeb Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hjelp! Jeg har installert SmartMovie Converter, men har et problem. Når jeg trykker på open, og åpner filen jeg vil konvertere kommer denne meldingen opp: Cannot open video file: (filen) Så står det under: Please make sure you have innstalled DirekctShow codecs for this file type. Jeg har installert denne codecen, men jeg får ikke konvertert den alikevel. Hva er galt? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Høres ut som noe har gått galet under innstaleringen i mine ører, kan hende til tider. Dermed vil jeg 'anbefale' deg til å slette smartmovie med alle spor og deretter innstalere den igjen med codecen. Hjelper ikke dette, så kan du evt. prøve et annet format. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Takk. Men er du sikker på at det ikke kan være en annen feil. Hørte med en i Telekiosken, og han sa at han hadde hatt det samme problemet. Men han greide å konvertere to filmer før det klikka. Men jeg kan prøve å installere det på nytt Lenke til kommentar
qwert Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er det en AVI-fil med 5.1 lyd du forsøker å komprimere? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Vet ikke. Det stå bare dette: Lyd-/videofil for Windows Media. Hva betyr det da? Edit: Kan jeg laste ned ferdig konverterte (og gratis) filmer et sted? Endret 19. februar 2005 av jornan Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 oki. har endelig fått skaffet meg programmet. MEN. er det normalt at filmen skal hakke? den hakker 2-3 hakk ca pr 4-5sec. Siemens sx1 hva instillinger bør jeg convertere filmene til? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hjelp! Jeg har installert SmartMovie Converter, men har et problem. Når jeg trykker på open, og åpner filen jeg vil konvertere kommer denne meldingen opp: Cannot open video file: (filen) Så står det under: Please make sure you have innstalled DirekctShow codecs for this file type. Jeg har installert denne codecen, men jeg får ikke konvertert den alikevel. Hva er galt? Jeg har akkurat det samme problemet. Har du fått løst det? Jeg har: SmartMovie 2.72 K-Lite Codec Pack 2.40 Full Skjønner ikke hva jeg har gjort galt. Filmen jeg prøver å laste inn på SmartMovie har 5.1 lyd. Har dette noe å si? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Enten så er det fila det er no feil med eller så har du bare ikke riktig codec. Endret 5. mars 2005 av Eirik-h Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei jeg har en haug med avi filmer bare det at de tar større plass enn det jeg har på minne kortet åssen for jeg ordnet det Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Komprimer de med smartmovie. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Helt eksakt: Hvordan lager dere AVI fil? Gjør SmartMovie dette automatisk? (i såfall gjør jeg det riktig) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Helt eksakt: Hvordan lager dere AVI fil?Gjør SmartMovie dette automatisk? (i såfall gjør jeg det riktig) Du bruker bare bare smartmovie programmet på pc'n. Men jeg har et problem.... Hver gang jeg åpner en fil på mobilen så blir programmet lukket etter 5 sek.! Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kan det være Codecene min det er noe tull med dah? Jeg skal encode filmen (ikke decode)? Dette er ett valg jeg skal gjøre i Codecen (K-Lite 2.40 Full) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvor kan jeg laste ned codecer til smartmovie converter? Har søkt på nettet, men fant ingenting Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 På deres egne sider har du noen om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 På deres egne sider har du noen om jeg ikke tar helt feil Takk. Skal sjekke der. På www.loneycatgames.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå