Ekva Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Får meldingen; "Avsluttning startet av: NT-Myndighet\system" etter en stund ! Har akkurat instaelert XP Proffesional på Norsk på min nye HD. Men gidder ikke legge inn prog før denne feilen er fikset ! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Høres ut som MS-Blaster viruset. Kjør en virussjekk. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Er det sånn att windows restarter?Kommer det opp en klokke som teller nedover føre restart? Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg tror jeg har løsningen gå inn i lederteksten når beskjeden kommer fram og skriv shutdown -a tror dette skal funke, må gjøres hver gang du får fram klokken, men dette er en midlertidig løsning.. Gi meg svar på om det funker da Lykke til Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Får meldingen; "Avsluttning startet av: NT-Myndighet\system" etter en stund ! Har akkurat instaelert XP Proffesional på Norsk på min nye HD. Men gidder ikke legge inn prog før denne feilen er fikset ! Er nok garantert MS-Blaster, hvis det er som TAS sier, en klokke som teller ned fra ca.30 sek. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Yepp, du har nok fått et blastervirus sjekk her for å fjerne det. Lenke til kommentar
Ekva Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Takker for alle tips ! Må nok ha vært virus i følge det dere sier, det var en klokke som telte ned ! Jeg instalerte XP på nytt å det ser ut som det er borte nå Håper det ihvertfall ! Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Tror ikke du skal være så mye på nett uten blasterfixen, ellers kommer den tilbake med en gang. http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Språk valg til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå