HAL2002 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg har en DVD+RW brenner og lurer på om det fins 9,4GB plater. Altså tosidige plater. Jeg vet at det finner til DVD-RW. Hvis det fins er det noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Lenke til kommentar
HAL2002 Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg har søkt rundt på nettet en del nå og finner ikke DVD+R plater med 9,4GB kapasitet. Ser ikke ut som det er laget enda. Håper det blir laget snart siden det allerede fins 9,4 GB plater til DVD-R. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja det finnes slike plater, men ingen DVD brenner vi hjemmebrukere kan kjøpe enda dessverre. Men dual layer brennere skal komme til sommeren/høsten har jeg lest. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvis du snakker om dobbelsidige DVD+R plater så mener jeg at jeg har sett det på komplett.no en gang... Dual layer er noe helt annet... Da er det kun én fysisk side på platen. Lenke til kommentar
HAL2002 Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Ja, jeg snakker om tosidige plater. Vet at Komplett har 9,4GB plater fra Verbatim, men de er kun for DVD-R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå