Gå til innhold

Mye kan jeg gi for pc'en min? Amd system.


Anbefalte innlegg

Sitter og lurer på hvor mye jeg kan selge pc'en min for.

 

Den består av:

Hovedkort: MSI K7N2.

 

Minne: Twinmos 256x2 Pc3200 kjører disse i Dual og på 7-3-3-2.

 

Cpu: En Amd Duron 1,6, jeg kjører denne 100% stabilt på 2,22Ghz. Får også kjørt den på 2,4 dog greier den ikke og ta f eks SuperPi men Internett og sånnt er stabilt.

 

Harddisk: En Seagate Barracuda 7200.7 40GB pluss en 3år gammel 10Gb hd.

 

Skjermkort: Gainward GeForce 3 ti200, som jeg kjører på 250@265 stabilt, har også satt på ny vifte (Arctic Cooling "VGA Silencer") Får 10568 i 3dmark med den.

 

Cpu viften er en ThermalTake 12.

Dvd spiller.

 

Tester tatt med denne pc'en: 01: 10532. Pcmark 02: Cpu: 6983,Minne:5331,Hd:921,SuperPi 42 sek.

 

Har også dette kabinettet I svart, pluss en LaserBeam.

 

Noen som vet sånn cirka hva jeg kunne fått for dette? :)

Takker for svar.

 

Edit: Windows Xp Proff Norsk følger med (pluss en Mx700 mus), pc'en ble kjøpt i Januar.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom Windows XP Pro No er med, så regner med at det også er lisensen til det...?

 

Ellers skulle jeg ikke gitt mer enn 2700 for den der, og da vet jeg ikke om jeg er gnien eller snill, så det burde være en passende pris. :p

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
:cry:

Kan prøve og selge det for 5000kr på Qxl og se om jeg får noen bud eller noe, eller det juks?

 

Edit: Forresten er mulig jeg får enablet resten av Cachen på Duron'en til helgen, kan jeg gi mere for den da?

Selv om du har overklokka den så betyr det ikke nødvendigvis at du kan få mer for dem. Regner med at det er slik med data som det er med biler. Altså at hvis dem ikke er trimma/klokka så kan man få mer enn hvis de er trimma/klokka.

 

EDIT: Men for all del, det skader ikke å prøve å selge den for 5000 kr.

Endret av gixer
Lenke til kommentar
Mente at jeg kunne innstalere en clean Xp innstalasjon til han.

Har den versionen du ikke trenger og aktivere deg på, pappa bruker den på jobben.

 

Done jeg prøver og selge den får 5000kr. :)

Alltså, du skal selge en kopi av Win Xp Pro No so din far fikk til hjemmebruk av jobben videre...? Ikke bruk det som salgsargument i alle fall, synes jeg i alle fall er kjipt å se på QXL.

 

Har tatt mange som sier sånt som "Masse programvare følger med: Paint Shop Pro, Adobe Creator, Dreamweaver MX, Win XP Pro Eng/No, Win 2000 Eng/No". Tvert jeg spør om lisensene, da jeg, om de faktisk legger ved lisenser på greiene, vurderer å kjøpe det (seriøst, 4k for en maskin med alle lisensene på det der = sinnsvakt god pris :p), blir de skikkelig tverre, legger ikke ut svaret for alle (privat svar, funksjon hos QXL.no) og sier til QXL at jeg prøver å stille de i dårlig lys.

 

Forresten, er dette samme kabinett som ditt?

10833353.jpg

 

PS: Hadde du solgt dette i deler hadde jeg vært veldig interessert i minnet og skjermkortet, kontakt meg gjerne om det blir aktuelt :)

 

Enig med JEG76 angående det om å beholde mange deler selv og selge andre tingene. I alle fall kabinettet, dette hadde vært bedre å selge for seg selv, eller beholde... Har aldri solgt spesielle kabinetter som LL, TT eller modda Chieftec videre i "pc-pakkene" mine, da man ikke får igjen NOE på slike ting i pakkesalg... :( Trist og et pes for selger (flere salg), men slik er det.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Lenke til kommentar

For se litt på det, jeg fikk visst ikke lov til mamma og selge den:/

3k tusen blir liksom litt for lite og selge den for, når bare musen kostet 1000kr liksom.

 

Så støtter og selge eventuelt i deler ja. :)

Yeap det var mitt kabinett.

Minne kan jeg ikke selge fordi da har jeg ikke noe annet.

Men skjermkortet kanskje, mye er du villig til og gi for det da med kjøleren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...