Stig-Arne Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Har en HP 990cxi skriver som er koblet til med usb kabel, men når jeg skal installere programvaren i ME så står det bare at jeg må koble til skriveren enten med paraell kabel eller USB. Men den er koblet til. Dette fungerer i Win2000 men ikkje i ME og 98.. nån forslag ? Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 samme prob her! Koblet til kort-brenneren min i lpt1 og printer med Usb, men finner den fa** ikke?? Help.. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 samme prob her! Koblet til kort-brenneren min i lpt1 og printer med Usb, men finner den fa** ikke?? Help.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Fann det ut... måtte inn i enhetsbehandling å fixe litt dær... skriveren lå nemlig på listen med ett gult utropstegn.. la bare til driverene der så ble alt bra.. :smile: Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg hadde samme problemet med min Lexmark z51 med USB tilkobling i WinXP. Måtte skifte til seriellkabel for at den skulle fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå