Clone baby Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 okok, som jeg har lest nå så finnes det mange like poster her i forumet og derfor beklager jeg att jeg ikke letet godt nokk, men jeg tengte att det som har blitt skrevet før var litt u-oppdatert og jeg ville ikke ende med Mandrake 8.3 ( hvis den finnes) Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 det du gjør da er bare å gå på sidene til distroene du har funnet ut at du har lyst på.. så ser du nyeste versjon selve distroene forandrer seg ikke stort Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 nå har jeg de 3 cd'ene og har brent de ut, men når jeg skal boote fra cd1 så står det wrong boot disk, osv. hvorfor? har jeg brent ut feil? Altså, det jeg gjorde var og extracte cd'ene slik som de kommer i mapper for seg kjøl, så brukte jeg nero og brente de på cd der ifra.. jeg har i tillegg gjort om bootingen i bios slik at det er cd-rom som er 1-boot Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ihvertfall i EasyCD, Nero, K3b er det bare å åpne selve ISO-fila i brenneprogrammet... du trenger ikke pakke ut ISO-fila først. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Ihvertfall i EasyCD, Nero, K3b er det bare å åpne selve ISO-fila i brenneprogrammet... du trenger ikke pakke ut ISO-fila først. fila jeg lastet ned var ikke en iso fil , det var en win-rar fil som jeg ectractet ut Men rar fila het Mandrake92-cd1-inst.i586.iso' men hvordan brenner jeg denne ut som iso fil da? Endret 5. mars 2004 av Clone baby Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) -feil forum- Endret 5. mars 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 nero - file - burn image evt. bruk cdrwin/fireburner Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 msn: gaim, amsnmedia player: mplayer, xine Tror nok de fulger med mandrake. xmms er helt lik winamp, likt utseende og alt.. Amsn følger ikke med, men er bare å laste ned gratis fra nettet! Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ihvertfall i EasyCD, Nero, K3b er det bare å åpne selve ISO-fila i brenneprogrammet... du trenger ikke pakke ut ISO-fila først. fila jeg lastet ned var ikke en iso fil , det var en win-rar fil som jeg ectractet ut Men rar fila het Mandrake92-cd1-inst.i586.iso' men hvordan brenner jeg denne ut som iso fil da? Dobbelklikker på filen, så åpner den seg i Nero, så brenner du den.. eller hvis den ikke åpner seg i Nero, så kan du gå inn i nero og åpne den derifra.. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) jeg fikk det til , men ett probl. når jeg booter og skal trykke enter og og boote fra cd, så går den fint igjenom, men så kommer det noe som heter Caldera DR-DOS 7.03 Og under står det (DR-DOS) A:\> men hva skal jeg skrive her? PS, jeg har ikke formatert winXP ennå men regner med att jeg kan formatere den under installasjon.. Endret 5. mars 2004 av Clone baby Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 tast help.. og se hva du får opp. Du kan formatere under installasjon ja Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Er du sikker du trykket på <enter> og ikke F1 i starten? se om det er en install kommando på når du skriver help Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 tast help.. og se hva du får opp. Du kan formatere under installasjon ja Når jeg taster help, så kommer det ugyldig komando eller hva det heter. Og egentlig så trykket jeg ikke på noe, cd'en bootet av seg kjøl og så kommer det ny kommando der det står a:\ Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Javel.. Når jeg pleier å installere Mandrake 9,2, så kommer det opp en screensetting der det står " to install mandrake, please press enter, for help, please press F1. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Skal starte install, for å se nå.. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 --- Sånn starter min linux mandrake install --- Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Det som skjer er dette: Endret 5. mars 2004 av Clone baby Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) dubbelposta Endret 5. mars 2004 av Clone baby Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 http://images.mandrakesoft.com/img/10.0/install_c.png --- Sånn starter min linux mandrake install --- Er du club-medlem eller finnes det et sted man får lastet ned 10.0 Community nå? Skal bygge om maskinen min snart og venter bare på å få tak i 10'ern først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå