Valagar Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg driver en side som for øyeblikket har to domenenavn, et nytt og et gammelt. Det nye skal brukes heretter, men fortsatt er det mange som bruker det gamle i linker, søkemotorer og så videre. Selve siden fungerer utmerket, det eneste problemet er PHPbb-forumet. Cookie-innstillingene tillater bare ett domenenavn, og dermed vil det ene alltid kreve session-id og alt det tullet der, noe som er veldig irriterende. Jeg kommer til å ha så mange treff på det gamle domenet fremover at jeg ikke vil la en av dem "lide", derfor leter jeg etter kreative løsninger. Har noen forlsag? På forhånd takk for alle gode råd! Lenke til kommentar
lobster Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har du prøvd http://www.phpbb.no ? Lenke til kommentar
Valagar Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Jeg lette litt rundt, men endte opp med å programmere en egen fix. Det fungerte nå til slutt, selv om løsningen neppe er optimal. Endret 25. april 2004 av Valagar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå