@b Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 På ITavisen.no står det at man kan doble WiFi-hastigheten med en firmware-oppdatering. Gjelder dette bare D-Link produkter? Vil dette være mulig på f.eks. 3Com sine produkter også? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 trur det bare er d-link som har det, har ikke sett det på noen andre. Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Fungerer bare med noen av Dlink produktene enda i alle fall. DI624 Routeren min og DWL g520 pci kortet mitt kjører helt fint på 108 mens DWL g650+ PCMCIA kortet har ikke ny driver enda. Når man kobler til enheter som ikke klarer 108 Kbit så skjer en av to ting Man kan låse nettet slik at de som ikke klarer 108 ikke kommer inn på routeren eller Routeren setter seg automatisk ned til 54 Kbit og opp igjen så fort det "trege" kortet er borte. Når det gjelder andre produsenter så er det vel ikke noe umulighet om de også kommer med denne funksjonen etter hvert. Da er det bare og håpe at alle blir kompatible med hverandre. Lenke til kommentar
@b Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Så det er ikke mulig å kjøre alle hastigheter samtidig, 11 Mbps (802.11b), 54 Mbps og 108 Mbps? Lenke til kommentar
kvasimongo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Signamax har det. Sitter med 2 baser og 2 kort her nå Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva er rekkevidden med den hastigheten? Lenke til kommentar
kvasimongo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Like dårlig (kortere) som med 11 mbit... Dårlig i den forstand at jeg syns trådløst generelt har for dårlig rekkevidde. Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har ikke testet ut rekkevidden maksimalt etter 108 Mbit oppdattering men link quality er mye mer stabil. Og i følge Dlink så skal rekkevidden også øke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå