JokerHaulan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 hallA jeg har lyst på en pc men har ikke mer enn 4-5 tusen å bruke på den med skjerm da! så jeg lurte på om det er noen som har noen forslag til det!!???? send linker Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Sånn EL-KJØP PC tenker du på? (der man skaffer alle de billigste delene så det ser ut som maskinen har bra spesifikasjoner, selv om den har en dårligere ytelse enn maskiner med dårlig spesifikasjoner) ? Lenke til kommentar
Vike Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 billigste er vel å bygge en pc selv.... men det spørs hva du skal bruke pc'n til... legge penga i gfxkort eller minne......osv.. Lenke til kommentar
Never Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) billig pc! her + skjerm her billig OS her mye billigere enn dette blir det ikke... husk + frakt da.. kansje er ati 9600 skjermkort og en cd brenner .... ca 1500,- da er du rett i overkant av 5000,- tilsammen Endret 5. mars 2004 av Nake Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hvis du vil ha en billigst mulig PC uten tanke på systemet eller ekspansjonsmuligheter, vil jeg anbefale følgende; Kabinett: Q-Tec Mini/Desktop tower EL-Micro EL-Series (m/300W, m-ATX) Hovedkort: EPoX EP-8KMM3i Hovedkort for Socket A (KM400, ATA/133, AC97, m-ATX, LAN, VGA) CPU: AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz (Socket A 333MHz, 512KB Barton, BOXED) CPU-VIFTE EKL Blade XP 1U Socket A RAM: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB CL2.5 (32M*8/8chip, 184-P (for DDR-PC400MHz)) HDD: Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM (IDE ATA/100 2MB cache WD800LB) CD/DVD: LG DVD-spiller IDE 16x/48x Bulk Hvit Detta blir en SKIKKELIG billigPC, og jeg vil hverken anbefale den til spilling eller tunge serveroppgaver. Men det er en PC der mamma og søster kan lese mailen sin på Endret 5. mars 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) ---------------------------------------------------------------------------------- [ReXoR]: Boxed versjonen av CPU har innebygget kjøler.. kan ikke ha egen kjøler... ---------------------------------------------------------------------------------- Her kommer et bra forslag: litt over ditt budsjett.. men dette er i mine øyne en bra PC som fungerer til det meste... Det du kan gjøre for å få prisen ned er: - Ta bort skjermkortet, og heller eventuelt kjøpe dette når lommeboken har litt tykkelse igjen... (Det er et ok skjermkort integrert på hovedkortet til film, bilde og denslags, nyere spill blir det værre med...) Endret 5. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
gundik Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 eller kjøp en brukt skjerm til 300 kr. så holder du budsjettet. Brukt 17" holder sikkert noen år allikevel... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 eller kjøp en brukt skjerm til 300 kr. så holder du budsjettet. Brukt 17" holder sikkert noen år allikevel... enig i det egentlig... Gjør det... Da får du MYE for pengene!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå