lasseth Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 På [url="http://www.casebuild.moo.no"]www.casebuild.moo.no[/url] har jeg lagt ut min casebuild "Trekassa", og en til som er bygd inn i papp. Den MÅ ses! Gi meg gjerne kommentarer. NB.siden ser litt småherpa ut. Jeg skal fikse den.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Skulle gjerne gitt kommentar, men jeg gidder ikke vente 5 minutter (eller mer) på at siden skal svare Lenke til kommentar
lasseth Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Sorry.. aner ikke hva som var galt med linken.. kopierte den fra en fungerende webside jeg hadde oppe fra før.. Her er linken til den orginale siden på start.no: home.no.net/trekassa Lenke til kommentar
cc Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Dårlig kvalitet på bildene, men utifra hva jeg kunne se, så det jo ut til å være ganske pent arbeid Kjøp deg en tynn finérplate, og lag et cover til dvd-drive'n også, så blir det jo knall. Lenke til kommentar
lasseth Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 har tenkt på det.. også frese en lite kant inn bak dvd-brenneren så den ikke stikker ut.. Lenke til kommentar
lasseth Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Dårlig kvalitet på bildene, men utifra hva jeg kunne se, så det jo ut til å være ganske pent arbeid Kjøp deg en tynn finérplate, og lag et cover til dvd-drive'n også, så blir det jo knall. bildene er forresten thumbs, hvis du ikke så det.. (ikke sååå dårlig kvalitet på bildene vel..) Lenke til kommentar
cc Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg sjekket de store bildene, ja, men de er ikke akkurat detaljskarpe... Du kan jo frese en kant ja, men en ting som kanskje er enda mer vanlig når man har med treverk å gjøre, er å legge en liten list rundt. Du kan jo lage en egen liten list til å ha rundt der... men mulig dette bryter med designet hvis du ønsker en kasse med rette, cleane kanter.. Lenke til kommentar
lasseth Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 ja. hadde vel ikke tenkt å ha noe annet enn treverk som matriale... Lenke til kommentar
cc Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ja. hadde vel ikke tenkt å ha noe annet enn treverk som matriale... Snakker selvfølgelig om trelister, da... trodde det gikk frem av måten jeg skrev på. Lenke til kommentar
lasseth Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 ja. hadde vel ikke tenkt å ha noe annet enn treverk som matriale... Snakker selvfølgelig om trelister, da... trodde det gikk frem av måten jeg skrev på. ja... kunne kanskje vært noe det.. Lenke til kommentar
corax- Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 hva med å ha cd-rommen innfelt noe ala dette Eller så jo kabinettet til å være fint det Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ganske kult det da, men hvordan er kjølingen inne i en trekasse? Lenke til kommentar
lasseth Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Kjølingen i en trekasse må tilpasses før man monterer. Jeg skjærte til et rundt viftehull i front som man ser på hjemmesiden. For å få sirkulasjon har jeg også PSU med DuelFan (men den bråker fælt da). Mitt trekabinett "Trekassa" holder en lav temperatur iallefall. Fra 25 idle, 30-40 med vanlige operasjoner og opptil 60 med 100% kjøring (fractal test, div.programmer, benchmark++).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå