Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På [url="http://www.casebuild.moo.no"]www.casebuild.moo.no[/url] har jeg lagt ut min casebuild "Trekassa", og en til som er bygd inn i papp.

Den MÅ ses!

Gi meg gjerne kommentarer.

NB.siden ser litt småherpa ut. Jeg skal fikse den..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig kvalitet på bildene, men utifra hva jeg kunne se, så det jo ut til å være ganske pent arbeid :)

Kjøp deg en tynn finérplate, og lag et cover til dvd-drive'n også, så blir det jo knall.

Lenke til kommentar
Dårlig kvalitet på bildene, men utifra hva jeg kunne se, så det jo ut til å være ganske pent arbeid :)

Kjøp deg en tynn finérplate, og lag et cover til dvd-drive'n også, så blir det jo knall.

bildene er forresten thumbs, hvis du ikke så det.. (ikke sååå dårlig kvalitet på bildene vel..)

Lenke til kommentar

Jeg sjekket de store bildene, ja, men de er ikke akkurat detaljskarpe...

Du kan jo frese en kant ja, men en ting som kanskje er enda mer vanlig når man har med treverk å gjøre, er å legge en liten list rundt. Du kan jo lage en egen liten list til å ha rundt der... men mulig dette bryter med designet hvis du ønsker en kasse med rette, cleane kanter..

Lenke til kommentar

Kjølingen i en trekasse må tilpasses før man monterer. Jeg skjærte til et rundt viftehull i front som man ser på hjemmesiden. For å få sirkulasjon har jeg også PSU med DuelFan (men den bråker fælt da).

Mitt trekabinett "Trekassa" holder en lav temperatur iallefall. Fra 25 idle, 30-40 med vanlige operasjoner og opptil 60 med 100% kjøring (fractal test, div.programmer, benchmark++)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...