Gå til innhold

skutt og drept i bergen

Anbefalte innlegg

Jeg som sitter her på kontoret mitt og tenker at "nei her skjer det jo ingenting", får en telefon fra en kollega som er på skiferie og det viser seg at http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=217729 jobber i 1. etasje i samme blokken her! Trodde først han tulla, helt til jeg ser http://www.ba.no/nyheter/citypark-drapet/article898411.ece , veldig skremmende, viser bare at en aldri vet hvem som "flipper" :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er trist. En reagerer jo ikke lenger når det er et mord...tenker bare.."jaja...en som er drept idag også...."...Det er trist, men sant..Sånn det er med de selvmordsbomberene i Iran og Irak osv...En tenker jo ikke noe over det når en hører det...det er jo "normalt" den dag idag...Desverre! :cry:

Lenke til kommentar

For min del er ikke dette verre enn det som skjer hele tiden, altså 24/7 i resten av verden, men jeg skjønner jo at folk tar dette litt mer inn på seg når det er så nærmt. Det er liksom ikke så gale når noen dør nede i midtøsten, Asia eller Canada, men når det er så nærmt går det litt mer inn på mange av oss. Spesielt vi fra Bergen.

Lenke til kommentar

Damen til kompisen min så fyren da han kjøpte mat på meny ved nestun ETTER at han hadde drept damen. Hun er parkerings vakt og hadde skrevet nr på han (bot)...anyways hun hørte på radio hvilken bil som var etterlyst og vist pokker var det fyren. Hun ringte til purken og måtte forklare seg. Jaja :shrug:

Lenke til kommentar
Damen til kompisen min så fyren da han kjøpte mat på meny ved nestun ETTER at han hadde drept damen. Hun er parkerings vakt og hadde skrevet nr på han (bot)...anyways hun hørte på radio hvilken bil som var etterlyst og vist pokker var det fyren. Hun ringte til purken og måtte forklare seg. Jaja :shrug:

Hoho så mye jeg hater de parkeringsvaktene der. De sniker seg rundt, står bak hushjørnene og bare venter på at noen ikke skal gidde å gå bort og løse billett. (selv om det faktisk er 1times gratis parkering)..

Jeg hentet billett og la den i vinduet...likevel fikk jeg bot. Hurra for den inkompetente parkeringsvakten som klarte å gi meg den!

Endret av lodott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...