kattemat Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Satt og knotet litt med winex (CVS) i går og fikk omsider warcraft3 opp og kjøre screenshot Problemet er at copy-protectionen føkker seg opp slik at en må bruke en no-CD crack for å kjøre spillet. Jeg har spillet originalt - men winex vil ikke være med på warcrfat3 sin CD sjekk og jeg får bare beskjed om å sette inn CDn. Men - med no-cd crack kommer jeg ikke på nett(bnet)... noen som har fått til warcraft3 på battlenet gjennom winex? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Nå funker det!!!! yeeeeeha! Starter spillet med cracket versjon av war3.exe. Bytter så ut den crackede versjonen med originalen før jeg kobler til bnet screenshot Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hehe. Blir bra når populære spill funker knirkefritt i Linux. Hvordan installerer man WineX via CVS egentlig? Har 0 peiling på hva CVS er/gjør Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 1. cvs -d:pserver:[email protected]:/cvsroot login 2. When prompted for the password enter "cvs" 3. cvs -z3 -d:pserver:[email protected]:/cvsroot co winex Er klart best å finne en HOWTO og følge den! Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hehe. Blir bra når populære spill funker knirkefritt i Linux. Hvordan installerer man WineX via CVS egentlig? Har 0 peiling på hva CVS er/gjør bruk denne du: winex cvs http://www.linux-gamers.net/modules/wfsect...hp?articleid=26 den funker nice! gratis er det også programmet de brukte i howto-en var GetCVSWineX.. flere scripts for installasjon av wine/winex (via cvs) kan dere finne her: http://ting.homeunix.org/cvs_wine/GetWineXscripts.html Endret 5. mars 2004 av zacky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå