jke Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 hva er end track??JEG KAN IKKE BRENNE NOEN CD-er i nero.d står at den ikke kunne utføre end track lr noe.testet først med en dvd brenner så tok jeg den ut og tok inn en cd brenner. d klikker med andre brenne program også.først kunne jeg brenne litt med media player men så kom d at jeg måtte ha på en nero plug-in og dem tok jeg ¨på men jeg måtte være administrator og d er jeg.noen som vet hva problemet er?? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Sjekk at du har siste Nero 6.3.0.3 versjonen. Lenke til kommentar
jke Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Sjekk at du har siste Nero 6.3.0.3 versjonen. ok.men jeg har den brenneren jeg fikk med dataen og da fikk jeg med nero 5.5.da virket d Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Skit i Nero da. Prøv noen andre brenneprogrammer, de gjør alle samme nytten. Fireburner, Alcohol 120% er de jeg kommer på i farta. Søk på google og på tucows.com. Lenke til kommentar
jke Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Skit i Nero da. Prøv noen andre brenneprogrammer, de gjør alle samme nytten.Fireburner, Alcohol 120% er de jeg kommer på i farta. Søk på google og på tucows.com. jeg har alcohol 52% virker d? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå