mars001 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Chess fyller 2 år, gratulerer med dagen (eller noe) Lenke til kommentar
karrog Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Chess følger på ja, gratis MMS ut mars og april....... Det er en grei nyhet da. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 En ting jeg lurer på når det gjelder MMS (gjerne om det er noen forskjell på operatørene, har Chess selv). Jeg sender MMS via GPRS. Med GPRS så må man jo betale for så mye man overfører av data i måneden. Hvis jeg da sender MMS via GPRS vil det fortsatt være gratis, eller må jeg betale for så mange kB som sendes? Har opertørene mulighet for å sjekke forskjellen på GPRS trafikken, om det er MMS, WAP eller datatrafikk? Så er da MMS gratis?! Altså jeg vet ikke noe om dette, så ikke bli irritert... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 I gratismånedene til Telenor stod det på hver regning spesifisert all data sendt pga. av MMS (gjennom GPRS). Og den dataen ble nulltaksert. Altså gratis. Så de kan i hvertfall lett skille på det, men om Chess gjør det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hva er innstillingen for å fa GPRS til å funke på chess? Samsung SGH 100 Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 du får ringe 06060 å høre da vettu Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 MMS blir sendt over GPRS. Det spiller ingen rolle hvor stor meldingen er. 1stk mms uansett størrelse koster hos Chess kr 1,99, Telenor kr 2,50, Netcom kr 2,50. Er det gratis så er det gratis. Lenke til kommentar
picko Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hva er innstillingen for å fa GPRS til å funke på chess? Samsung SGH 100 Les her: http://www.chess.no/abb_tek/gprs.asp?mn=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå