adsfiklam Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Heisann..... Har en win 98 maskin som jeg gjerne ville kopiere hele innboksen med egne mapper som jeg har leget selv over til min nye win xp maskin. Hvordan lar det seg gjøre? Må jeg ha et spesielt program for det eller kan jeg bare kopiere mappen meldingene ligger i? Takker for svar. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Trenger virkelig hjelp til dette... Ingen som har et lite hint Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Det er ikke noe problem! Bare søk etter *.dbx på maskinen din (da burde du finne f.eks inbox.dbx, outbox.dbx osv+++), da vil du finne samtlige mapper du har laget. Brenner du ut disse så er du sikret. Da er det bare å legge disse filene i en egen mappe, velge importer epostmeldinger i OE og finne mappen! EDIT: litt rotete forklart, si ifra hvis det er noe du ikke skjønner... Endret 6. mars 2004 av schmelck Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Etter litt prøving og feiling så klarte jeg det til slutt. Takker for hjelpen. Endret 7. mars 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå