Gå til innhold

Linke prisguiden til varer i bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Kom på dette mens jeg holdt på å svare på enn annen post. Ble egentlig litt offtopic der så jeg poster det her også.

Hardware-bruktmarkedet kunne vært delt opp i egene maler man måtte fylle inn. Det kunne vært allt som syntes i overskriften. Så kunne man heller lagt til litt ekstra etterpå i "fritekst"

Eks:

P4 2.8ghz,gainward fx5600 128mb,512mb pc2100 ram.

Cpu,grafikkort og ram kunne vært overskrift, Kunne hentet opplysningene fra samme database som prisguiden slik at det ikke var mulig å skrive noe annet. Er den for gammel til at noe ikke selges kunne det vært en egen som het "utgått"

Så kunne resten kommet på løpende bånd. Fyllte man det ikke ut gikk det ikke ann å sende annonsen.

Hadde vært gøy å være linket til prisguiden ihvertfall. Spesielt cpu,ram,grafikk. Der er jo prisguiden rimelig oppdatert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke dumt.

Iallfall så man unngår annonsetekster som "P4 celeron" og "Gforce42000".

Skulle ikke nødvendigvis trenge å linke til prisguiden med priser som ikke alltid er 100%, men iallfall til en liste med nøyaktig riktige begreper, så man unngår tvil om hvilke produkter det er snakk om.

PS. Ikke misforstå meg her, jeg er en STOR tilhenger av prisguiden :thumbup:

Lenke til kommentar

Vi arbeider med nytt, egetutviklet bruktmarked, og der er målet at vi skal få en nærmere tilknytning til prisguiden.

Nøyaktig hvordan dette løses er vi ikke sikre på enda, men det mest nærliggende er at man enkelt får tilgang til alle spesifikasjoner, linker til andre sider med informasjon om produktet, og ikke minst laveste pris hos webshopene.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...