sfougner Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 hvordan spille renegade med en brennt renegade, orginal cd-key og crack?? En kamerat av meg svidde sin orginale og ga cd-keyen til meg, han har ikke internett så han trengte den ikke.... Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 nei nei nei... detter da ikke lov er det vel?? Slutt med pirat.. kjøp originalt ellers så går spillransjen rett ned i do!! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hva mener du med "hvordan spille"? Er det ikke bare å kjøre i vei da? Må innrømme at jeg har en del spill jeg ikke har betalt for selv, men de siste par årene har brenneren fått sånn noenlunde fred.. Brenner bare musikk for tiden :smile: Er ikke nye spill sperret for brenning da? Er klar over at folk cracker disse sperrene, men det er mye greiere å betale 399,- og få cover og manual. (pluss god samvittighet ) Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hvor får du renegade for 399? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 I den lokale bruktsjappa Han tar inn nye spill og selger dem for hundrelappen billigere enn de fleste andre butikker jeg vanker i. "Gamle" spill som f.eks Undying og Serious Sam går enda billigere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå