chr Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 heia jeg har et Gigabyte Ali Aladin Cpiset GA-5AX(100hmz) 256mb ram og et Gforse 2 mx 400 kort og en k62 AMD 500hmz jeg vet dette er en dårlig maskin men når jeg kjører 3Dmark 2001 så får jeg bare runt 600poeng å andre med samme system får MYE mere enn 600..jeg har instalert di nyesten Detonator driverene osv å skjønner virkelig ikke va som er feil feks: Half Life hakker som bare det å det skal det jo ikke selv på en så pass svak maskin håper noen kommer med noen gode tips hilsen Christian Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 For det første, så kan man vel si at 3d mark 2001 er beregnet på "2001 maskiner", så f.eks. 3d mark 2000 er nok igrunnen mer riktig for din maskin. Ellers, når det gjelder hl, du har vel ikke valgt software rendering? Sørg iallfall for at den står på OpenGL eller Direct3D. Hvis ikke det funker, så kan du jo prøve å forandre på max_fps. skriv max_fps 100 i konsollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå