lqpl Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Er det noen som vet om et program der man kan overføre filer direkte fra en PC til en annen PC på internet? (uten å bruke FTP eller Messenger ) lqpl Endret 5. mars 2004 av lqpl Lenke til kommentar
tasle Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Nei, du må ha en klient og en server som vha. en protokoll overfører data fra en PC til en annen. Alternativet er å bruke et enkelt MS-nett. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Mange muligheter: SCP, HTTP, Mail, P2P programmer, osv... Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Takker, FTP er greit nok, men hvis brannveggene i hver ende sperrer for det så er ikke det et alternativ. P2P og mail er selvfølgelig et alternativ , men jeg lurte på om man kan føre over direkte, helst uten begrensinger på fil-størrelsen. Har funnet et par programmer, men de baserer seg på at man kjøper en tjeneste og filene blir mellomlagret på en server før de når mottakeren. Jeg får lete videre. lqpl Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 21. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Tilslutt fant jeg hva jeg var ute etter: http://www.sharing-file.com/overview.htm Direkte fra PC til PC på internet. Meget bra! lqpl Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Foldershare Enig! Foldershare fungerer supert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå