Sidious Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei! Så da har det skjedd, öyeblikket mange UT-fans har ventet på. Oppfölgeren til UT2003 er ferdig og forventes å komme i butikker verden over 15. Mars. Utdrag fra den offisielle websida: "LOS ANGELES – March 4, 2004 – Atari and Epic Games are pleased to announce that development is complete on Unreal® Tournament 2004, the highly anticipated follow-up to last year’s smash Unreal Tournament 2003 and the third installment in the mega-selling Unreal Tournament franchise. The game is expected to be available at retail stores worldwide on March 15." Jeg vet iallfall at det blir utrolig morsomt å få fullversjonen i hendene! Flere her som venter spent på spillet? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ja UT2004 ser meget bra ut. Har testet demoen online, og den nye netkoden er imponerende. Lav ping mot halve europa. (Noe jeg ikke er vant til med Ngt) Fungerer kjempebra med min konfigurasjon i signatur. Skal bli spennende å se om den funker like bra på min nyervervede bærbare HP NC8000. Onslaught er min favoritt blant de nye modsene. Ellers er jo CTF og Deathmatch bankers som vanlig. Noen som har sett spillet billig i noen webshops ? www.play.com har det til £17.99 med frakt. Ikke værst Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 www.cdon.com selger Special Edition for 499kr, sammenlignet med den "vanlige" versjonen er det bare 90kr dyrere. Jeg bestilte selv Special Edition (men har värt fanboy i årevis). Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Skjønner ikke hva det var. Men jeg syns aldri ut2003 var noe morsomt. Det var jo bra grafikk og det meste andre var da vel bra. Men det ble aldri så det ble spilt på LANene vi var på. tror det var noe med at det ble for mye efekter. Syns QIII var bedre i grunn. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Enig med deg som mente at ikke UT2003 var noe, men demoen til UT2004 ser bedre ut på en måte. Virker som om det går litt fortere i svingene, mer som den orginale Unreal Tournament. Hva er i Special Edition da? Kjøpte nettopp UT2004 fra Play.com DVD edition. Den andre versjonen dem hadde var cd versjonen på 6 cd-er. Tar nå enda 2-3 uker før den ligger i postkassen da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 *glede meg til å kjøpe UT2k4* Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Håpar eg finn SE i den lokale sjappa. Stolar ikkje på forhåndsbestilling/postordre der eg bur. Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hva er i Special Edition da? Kjøpte nettopp UT2004 fra Play.com DVD edition. Den andre versjonen dem hadde var cd versjonen på 6 cd-er. Du har har bestillt SE-versjonen Asso, den med dvd er SE Anyway, gleder meg stort til dette spillet! Har spillt demoen online i flere uker nå, og går ikke lei. Synes forøvrig Assaut og Onslaught er phetest Skal kjøpes, jah! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Du har har bestillt SE-versjonen Asso, den med dvd er SE Anyway, gleder meg stort til dette spillet! Har spillt demoen online i flere uker nå, og går ikke lei. Synes forøvrig Assaut og Onslaught er phetest Skal kjøpes, jah! Eller ikke... siden den vanlige versjonen kommer både som dvd og 6 cd'er i europa, ifølge Atari Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Du har har bestillt SE-versjonen Asso, den med dvd er SE Anyway, gleder meg stort til dette spillet! Har spillt demoen online i flere uker nå, og går ikke lei. Synes forøvrig Assaut og Onslaught er phetest Skal kjøpes, jah! Eller ikke... siden den vanlige versjonen kommer både som dvd og 6 cd'er i europa, ifølge Atari Oh... Det visste jeg ikke Trodde det kun var to versjoner jeg. Den vanlige med 6cd-plater, og SE med èn dvd og metallboks. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Oh... Det visste jeg ikke Trodde det kun var to versjoner jeg. Den vanlige med 6cd-plater, og SE med èn dvd og metallboks. SE har to dvd'er Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det va no som sva***!! Ok, to dvd'er Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Er det noen som vet hvor jeg kan forhåndsbestille SE- eller normal-utgaven, forutenom Gamesmix.com. Bør være i Norge:) Leif... Endret 5. mars 2004 av SmartinG Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Play.com selger nok bare vanlige versioner uten headsett, dessverre. Eneste norske nettsted jeg har sett som selger SE er gamesmix.com. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Play.com selger nok bare vanlige versioner uten headsett, dessverre. Eneste norske nettsted jeg har sett som selger SE er gamesmix.com. cdon.com selger også SE versjonen... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Gleder meg til UT04. Kjøper det når det kommer i butikkhyllene, vil nok ikke forhåndsbestille. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Play.com selger nok bare vanlige versioner uten headsett, dessverre. Eneste norske nettsted jeg har sett som selger SE er gamesmix.com. cdon.com selger også SE versjonen... cdon.com selger en SVENSK utgave! De er IKKE en NORSK nettbutikk, men en skandinavisk, med "base" i SVERIGE. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Play.com selger nok bare vanlige versioner uten headsett, dessverre. Eneste norske nettsted jeg har sett som selger SE er gamesmix.com. cdon.com selger også SE versjonen... cdon.com selger en SVENSK utgave! De er IKKE en NORSK nettbutikk, men en skandinavisk, med "base" i SVERIGE. Hvem bryr seg om det er den svenske utgaven, det er ikke nødvnendigvis svensk tekst på omslaget, og det er billigere frakt enn gamesmix, bare 29 kr... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 har ikke spilt demoen, men har likt unreal tournament fra første stund. Får se om jeg ikke bestiller boxen snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå