KnutIvars Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei! Det er jo mange av oss som overklokker... så hvorfor ikke ha en kanal hvor vi kan chat'e om det? Join kanalen #overklokking på mIRC, så kan vi snakkes.. der topic er overklokking, case mods osv... Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Forresten.... ikke #overklokking, men selvfølgelig #overklokking.no!! JOIN! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Ikke værst godt forsøk... Bra at det som sto i Topicen sto dær [ Denne Melding var redigert av: Dj_eLmO på 2002-03-21 18:31 ] Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Vel .... Er stortsett bare på undernet, så det blir der kanalen er... Kanalen er : overklokking.no Det vil selvfølgelig gå litt tregt i begynnelsen, men kom inn, begynn å preik, så går det vel bra etterhvert... Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Hei! igjen overklokkingsfolk... Vi er avhenige av at dere kommer en tur innom av og til for å få det til å gå... dette skal bli bra... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Plz få opp en på EFnet oxo dah..... Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Lage en kanal på mIRC eller på IRC ? mIRC er bare en klient ut av mange mange. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 14:58, Typhon skrev:Kværulant :razz: Joda, er jo på en måte det, men jeg er helt enig der. Var vel seinest i går eller noe jeg kommenterte akkurat det samme.. :wink: Høres bare så dumt ut når folka sier kom på mirc kanalen overklokking.no, mIRC = Microsoft Internet Relay Chat etter det jeg husker.. Hva microsoft har med en kanal med overklokking som tema å gjøre er vel heller uklart :wink: Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 mIRC har definitivt ingenting å gjøre med Microsoft.... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 om ikke jeg tar feil så finnes #overklokking.no på efnet... Lenke til kommentar
Hevi Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: mIRC = Microsoft Internet Relay Chat etter det jeg husker.. Hva microsoft har med en kanal med overklokking som tema å gjøre er vel heller uklart :wink: hmm,, nå har jeg VELDIG lyst å vite hvor du har det fra at "m"'en i mIRC = Microsoft,, jeg kan ikke si å ha funnet ut hva den står for (surfet opp og ned mirc.com), men det jeg vet er at Khaled Mardam-Bey har skrevet det, og han har INGENTING med Microsoft å gjøre,, (kan det være Mardam-Bey's Internet Relay Chat det står for?) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Det at "m" står for microsoft er ikke noe jeg har lest på en saklig side, tror faktisk det er noe jeg har hørt på irc :razz: Forrige posten min blei litt snål, veit det, men poenget mitt var: mIRC er noe helt annet enn IRC, og det høres ufattelig dumt ut med feil bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå