Gå til innhold

Masse overklokkings tips!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-22 14:58, Typhon skrev:

Kværulant :razz:

Joda, er jo på en måte det, men jeg er helt enig der. Var vel seinest i går eller noe jeg kommenterte akkurat det samme.. :wink: Høres bare så dumt ut når folka sier kom på mirc kanalen overklokking.no, mIRC = Microsoft Internet Relay Chat etter det jeg husker.. Hva microsoft har med en kanal med overklokking som tema å gjøre er vel heller uklart :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

mIRC = Microsoft Internet Relay Chat etter det jeg husker.. Hva microsoft har med en kanal med overklokking som tema å gjøre er vel heller uklart :wink:

hmm,, nå har jeg VELDIG lyst å vite hvor du har det fra at "m"'en i mIRC = Microsoft,, jeg kan ikke si å ha funnet ut hva den står for (surfet opp og ned mirc.com), men det jeg vet er at Khaled Mardam-Bey har skrevet det, og han har INGENTING med Microsoft å gjøre,, (kan det være Mardam-Bey's Internet Relay Chat det står for?)

Lenke til kommentar

Det at "m" står for microsoft er ikke noe jeg har lest på en saklig side, tror faktisk det er noe jeg har hørt på irc :razz: Forrige posten min blei litt snål, veit det, men poenget mitt var: mIRC er noe helt annet enn IRC, og det høres ufattelig dumt ut med feil bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...