Manfestio Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Jeg har lett som en gal etter en ny Logitech Mouseman Dual Optical mus som har vert min faste ledsager i lang tid. Men ingen webshoper har den inne... Noen som har sett denne musa i en lokal butikk en plass? Evt. webshoper som jeg har oversett? Er fullt klar over at musa har gått ut, men jeg trenger denne musa sårt =] Er ikke på Multicom eller noen andre webshoper i Hardware.no sin prisguide. Endret 5. mars 2004 av Manfestio Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Her finner du den ifølge hw.no sin prisguide: www.Multicom.no Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Mouse man dual optical er ute av markedet synd at de slutter å selge de gode gamle som fortsatt er populære men det er mest mx 500/700/900 og microsoft explorer 4.0 som er de store for tiden. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 jeg har en pent brukt en du kan kjøpe så fort MX510 kommer på markedet Lenke til kommentar
E.T Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jepp... syns det er kjipt... skulle kjøpe mx300 er om dagen men fant den ingen steder =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå