BadMan2 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei Har kikket litt på eBay.com og Canon Eos 300D. Endel steder spesifieseres det "American Version", andre steder kaller de den "Rebel" som jeg har forstått den heter i Usa i stedet for 300D, men står alikevel at den har batterilader for 220V? Selv på "amerikansk modell" står norsk som språk-valg i menyene, så språk kan ikke være et issue. VEt at det er 110V i Usa, 220 her. Regner med det ¨går an å kjøpe reiseadapter, eventuelt ny lader. Men er det andre forskjeller? (Finnes endel tilbud på eBay som muligens gjør at det går an å følge rådet om å kjøpe 300D, noe jeg nok ikke har råd til her hjemme..) Vennlig hilsen Bjørn Jacobsen Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 300D heter Digital Rebel i USA. Batteriladeren kan etter det jeg har lest benyttes for både 110V/220V, men du trenger å bytte støpsel (en overgang er billig, og kan kjøpes mange steder, feks claes ohlson eller noe slik). Men sørg for å handle av en seriøs forhandler i USA. bhphotovideo feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå