Minimix Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hjelp eg har for lite resursar til det trådløse nettverkskortet. Hjelp. Endret 5. mars 2004 av Minimix Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Kom gjerne med flere opplysninger... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 La meg gjette: Du installerer et trådløst nettkort, men fåt beskjed om at det ikke finner ledige ressurser nok til å kunne starte? Har sett dette på en del eldre PCer, og eneste som hjalp for meg i disse tilfellene var å skifte merke på kortet. Og da mener jeg eneste. Prøvde alt fra å flashe BIOS på hovedkortet til å fjerne alle PCI enheter som kunne forårsake konflikt / slå av integrerte enheter på hovedkortet. -KJ Lenke til kommentar
Minimix Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 det er ein berbar pc eg innstalerte eit SMC 22 mbps Wirless Cardbus Adapter eg fekk kortet på skulen det virka heilt til eg innstalerte ein orinoco Usb driver for og gå på internett heime men eg klarer ikkje og fjerne orinoco drivaren i Xp Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Prøvd å starte i sikkermodus og se etter orniocco driveren der? -KJ Lenke til kommentar
Minimix Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 det gjekk ikkje kanskje eg skulle koble til problemenheten og fjerne da maskinvaren dukker opp i enhetsbehandling Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det kan du jo alltids gjøre. Et annet triks som du kan prøve hvis det ikke virker er å finne ut hvilke filer driveren består av og slette disse manuelt. Da må du også finne alle referanser til den i registeret og slette disse manuelt. Jeg bruker RegHance fra http://www.lavasoft.de til slike operasjoner, da den innebygde regedit er litt knotete. -KJ Lenke til kommentar
Minimix Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) det gjekk eg skulle lage gjennopprettingpunkt og da låste maskina seg og når eg starta den på nytt virka det ikkje Endret 8. mars 2004 av Minimix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå